لوله بازکنی میرداماد و تخلیه چاه میرداماد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



لوله بازکنی میرداماد و تخلیه چاه میرداماد


خدمتی دیگر از لوله بازکنی پرتقال , خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی میرداماد در تهران با کمک سرویسکارانی با تجربه ی بالای ۲۰ سال در در امر لوله بازکنی و تخلیه چاه و با کمک بهترین دستگاه های تخلیه چاه و لوله بازکنی در خدمت شماست.

پر شدن چاه فاضلاب و گرفتگی لوله فاضلاب از مسائلی است که ممکن است در هر زمان و هر ساختمانی اتفاق بیفتد. پر شدن چاه ، بسته به عوامل مختلف ، در زمانهای مختلفی اتفاق می افتد.

مثلا در چاه هایی که در قسمت های کوهستانی شهر باشند سنگی باشند ، دارای کشش آب کمتری هستند و همین کار باعث پر شدن زود به زود چاه در چند سال می شود ولی چاه هایی که دارای کشش بالایی هستند و از جنس شنی ، شاید پس از ۲۰ یا ۲۵ سال پر شوند.


مایع شیمایی برای لوله بازکنی میرداماد:


در بسیاری از مواقع برای گرفتگی کم و ضعیف چاه از مایع لوله باز کن، پودری شکل است که مانند اسید از آن استفاده می شود. شاید این مواد در کوتاه مدت بتواند مشکل شما را حل کند.

 

ولی اگر شی بزرگ و سفتی درون لوله های آب و یا فاضلاب گیر کرده باشد، چاره ای جز تخلیه و لوله بازکنی تخصصی نیست. در مورد مواد لوله بازکنی باید زمان استفاده نکردن از آب درون لوله را با توجه به دستورالعمل هر کارخانه مد نظر قرار دهید.


اسید لوله بازکنی میرداماد:


این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از اسید لوله بازکن برای باز کردن لوله چاه، به دلیل قدرت بالایی که در خوردن اشیا دارد، ممکن است مواد زاید گیر کرده درون لوله و شیرآلات را از بین ببرید، ولی می تواند باعث از بین رفتن و خورده شدن لوله ها بشود. قطعا آسیب جدی اسید برای بدن و پوست شما ضرر دارد وحتما نکات ایمنی را رعایت کنید.


دلایل پر شدن چاه:


بیشتر مواقع راه آب ظرفشویی یا دستشویی به مرور گرفته می شود و آب به خوبی حرکت نمی کند ، این اشکال معمولا در خانه های قدیمی بیشتر به چشم می خورد هر از گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل مایع لوله بازکنی یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود .

اما اشکال اینجاست که استفاده از این مواد به خودی خود باعث دردسر می شود . چون اسید باعث از بین رفتن لوله ها می شود ساده ترین و مطمئن ترین و بی خطرترین راه استفاده از لوله باز کن ها مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کش ها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده می کنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی کند.


طوقه چینی و کول گذاری چاه فاضلاب:


طوقه چینی و کول گذاری چاه فاضلاب و چاه آب شیوه ای است که در آن کول هایی که از سیمان درست شده است را از قسمت پایین چاه تا بالای چاه قرار می دهند که در این روش کول ها از ریزش چاه جلوگیری می کند و در نتیجه عمر چاه نیز افزایش می یابد که باید توسط نیروی انسانی با مهارت بالا و با تجربه انجام شود.

از کول در هنگام حفاری چاه های برای جلوگیری از ریزش خاک به درون چاه استفاده می کنند. استفاده از کول درون چاه ها بسیار مناسب است و مزیت های بسیاری دارد. زیرا از ریزش چاه جلوگیری کرده و مانع از ریزش خاک و به درون چاه آب وفاضلاب می شود.

 

ادامه مطلب: لوله بازکنی میرداماد در سایت پرتقال




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , تخلیه چاه , ,
:: برچسب‌ها: لوله بازکنی میرداماد , تخلیه چاه میرداماد ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 14 بهمن 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');