رفع نم سرویس بهداشتی و دیوار منزل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


رفع نم سرویس بهداشتی و دیوار منزل

نم و رطوبت همیشه یکی از مشکلات در ساختمان های قدیمی بوده است. البته این مشکل در ساختمان های جدید هم اتفاق می افتد. اما می توان گفت که رفع نم در سرویس بهداشتی بیشتر در ساختمان های قدیمی اتفاق می افتد.

باید بررسی کرد که آیا مشکل از سیستم لوله کشی اشتباه هست یا اینکه درون لوله آب مشکلی روی داده که باعث شده به دیواره لوله فشار بیاید. در این مطلب سعی می کنیم نکات مهم را بیان کنیم. بدون اتلاف وقت سراغ موضوع نم در سرویس بهداشتی می رویم.



رفع نم و رطوبت ساختمان بدون تخریب

بسیاری از منازل شهر به دلیل ساخت و ساز غیر اصولی و عدم رعایت نکات فنی عایق بندی، یا عدم استفاده از مواد و مصالح مناسب و یا قدیمی بودن منزل دچار نم در سرویس ها و آشپزخانه می شوند که در صورتی که رفع نم سرویس ها به موقع انجام نشود خسارت زیادی را برای منازل به بار می آورد.



خدمات مختلف در زمینه رفع نم و سرویس بهداشتی

اصولا مجموعه های لوله بازکنی و تخلیه چاه این موارد را خیلی خوب انجام می دهند. مهم ترین کارهایی که در زمینه رفع نم توالت فرنگی می توانند انجام دهند نکات زیر خواهد بود:

رفع نم و رطوبت دیوار و سقف ساختمان

رفع نم و رطوبت ساختمان در تهران و حومه

تشخیص دقیق علت بوجود آمدن نشتی که باعث نم و رطوبت شده

تشخیص دقیق و نقطه‌ای محل نشت احتمالی لوله‌های آب ساختمان با دستگاه‌

ترمیم و رفع نم دیوار، رفع نم سقف، رفع نم راه پله، رفع نم سقف پشت بام

ترمیم درزهای کاشی در کمتر از نیم ساعت

رفع رطوبت سرویس بهداشتی

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله های فاضلاب با دستگاه بدون تخریب

تعمیر و رفع نشتی توالت فرنگی و سیفون



بیشترین لوله و اتصالات تاسیساتی در فضای توالت و حمام وجود دارد. تفاوتی ندارد نوع لوله کشی روی کار باشد، زیر کار باشد، سنتی باشد و یا کلکتوری و نوین و یا حتی زیر سقفی باشد، وقتی نشان داغی و یا لکه آب در هر گوشه توالت و یا حمام دیده شود اولین تصور ما نشتی لوله های آب و یا فاضلاب است.


ساده ترین نوع تهویه هوا و رفع نم توالت و سرویس بهداشتی روش طبیعی آن یعنی استفاده از پنجره است. اگر سرویس بهداشتی خانه شما پنجره دارد شانس آوردید زیرا به راحتی می توانید ساعاتی از روز آن را باز بگذارید تا هوای تازه به داخل و هوای داخل به خارج منتقل شود و همچنین نور خورشید به داخل راه یابد و سبب از بین بردن رطوبت شود


یکی از مشکلاتی که در اکثر ساختمان هادیده می شود وجود نم ورطوبت است که باعث می شود به ساختمان خسارت جبران ناپذیری واردشود که از این رو بایدعایق کاری رطوبتی سا ختمان به نحو مناسب انجام شود منضور از عایق کاری رطوبتی .پوشاندن سظح(دیوار .بام. کف و...) توسط یک یا چند لایه از مواد عایق  است تا از نفوذ اب ورطوبت به درون ان جلوگیری شود


رطوبت و نم در ساختمان :

رفع نم و رطوبت بدون تخریب در سرویس های بهداشتی و مکان هایی  که  بواسطه تغییرات دمائی و تنش‌های حاصله دچار نشتی شده اند از اهمیت بسزایی برخوردار است. با توجه به آنکه رطوبت و نشتی علاوه بر آنکه صدمات بسیار زیادی به  خانه و ساختمان وارد می نماید، یکی از اصلی‌ترین زمینه‌های ایجاد بیماری در محیط منزل نیز است.


وجود نم و رطوبت در دیواره ها و کف سرویس بهداشتی مشکلی بزرگ برای بیشتر خانوارها می باشد. ما با روش های مختلف این مشکل را برای شما حل می کنیم. وجود نم در سرویس بهداشتی و یدواره ها و سالن خانه و همراه با تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه قابل تشخیص هستند.

 

انواع خدمات و رفع نم سرویس بهداشتی:

• تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب لوله بازکنی ساختمان

• تعمیر سرویس توالت فرنگی و ایرانی

• رفع نم و رطوبت از دیوار از بنایی و نقاشی ساختمان

• تشخیص دقیق و نقطه ای محل نشتی لوله آب به وسیله دستگاه های پیشرفته

• عایق کاری رطوبتی با استفاده از عایق های پیش ساخته یا ایزوگام و عایق پلیمری جدید

منبع: رفع نم سرویس بهداشتی در تشخیص کار




نم می تواند در اثر نشتی و ترکیدگی لوله ها ، عایق کاری نادرست سقف و دیوارها ، لوله کشی نامناسب و یا فرسوده ، جمع شدن آب باران روی سقف و جمع نکردن آن ، عدم اجرای صحیح کف شور ، بندکشی نامناسب درز بین کاشی های سرویس بهداشتی و حمام ، استفاده از دستگاه های افزایش رطوبت در محیط ، خشک کردن لباس ها در محیط داخلی منزل و غیره ایجاد شود.



 فرسوده شدن لوله های آب گرم و سرد

بسیاری از خانه ها و آپارتمان ها تا چند سال پیش تنها از لوله های گالوانیزه برای لوله کشی آب استفاده می کردند. این لوله ها هرچند برخی از محاسن را هم می شود برای آنها نام برد ولی عمدتا به دلیل نوع جنسی که دارند زود فرسوده می شوند و خیلی راحت بر اثر فرسودگی سوراخ می شوند.


استفاده از هواکش های چرخشی

همان طور که از نامشان پیداست این فن ها می توانند هوا را در فضا به چرخش در آورند. در این حالت هوای داخل به خارج نمی رود اما سبب می شود تا رطوبت موجود از روی سطح زمین از بین برود و فضا خشک شود. از نظر قوانین ساخت و ساز آپارتمان های مسکونی، وجود فن یا هواکش در سرویس بهداشتی، چه در سرویس بهداشتی هایی که تهویه طبیعی ندارند و چه در سرویس بهداشتی هایی که دارای پنجره هستند، لازم و ضروری است.


استفاده از نانو عایق رطوبتی :

امروزه و در این عصر جدید که فناوری‌های نو هر روزه ما را بیشتر و بیشتر احاطه می‌کنند، لزوم بکارگیری آنها اهمیت فراوانی برای آسایش بیشتر بشر دارند.نانو تکنولوژی نیز از این قاعده مستثنا نیست. این علم به حدی گستردگی دارد که حتی در زوایای مویرگی زندگی بشر نیز رسوخ کرده است.

اگر فکر می کنید که مطلب کافی نبود حتما در بخش کامنت ها نکات مهم را بفرمایید.




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , ,
:: برچسب‌ها: زفع گرفتگی توالت , رفع نم سرویس بهداشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 25 فروردين 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');