چگونه یک لوله بازکن برای لوله بازکنی چاه منزل انتخاب کنم؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



انتخاب یک لوله بازکن از نون شب واجب تره!!

انتخاب یک لوله بازکن خوب برای خدمات رفع گرفتگی لوله بسیار مهم هست. دسترسی سریع و ضمانت بالا به همراه تجربه یکی از مهم ترین ویژگی های یک لوله بازکن حرفه ای هست.

 

نکات مهم لوله بازکنی و سایر شرکت ها

زمانی که شما شاهد گرفتگی لوله منزلتان هستید ، ممکن است تنها کاری که به نظرتان میرسد تماس فوری با یک شرکت لوله بازکنی باشد ، اما یک مسئله مهم وجود دارد ، و آن هم این است که کیفیت مهم تر از انجام ان کار است!!

لوله بازکن که مسئولیت کار را میپذیرد و جهت رفع مشکل اقدام میکند ، صد در صد باید ماهر باشد !! تا مانع بروز مشکل مانند شکستگی لوله شود ، پس این قول را به شما همشهریان میدهیم که بدون هیچ مشکل و هزینه اضافی ، مشکل را حل کرده و با فاکتور آن را تضمین کنیم.

پس روی لوله بازکنی ارزان پرتقال حساب کنید و رفع مشکلات منزلتان را به ما بسپارید.

لوله بازکنی پرتقال

لوله بازکنی پرتقال بصورت شبانه روزی اماده خدمات رسانی به تمام نقاط تهران بوده و همان طور که از برندش پیداست !! خدمات ارزان ، اما با کیفیت ارائه میکند. چه مشتری ما باشید ، چه تازه با ما آشنا شده اید ما را در خدمات رسانی و رفع مشکل به بهترین نحو یاری و اعتماد کنید.

این روزها استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی در تهران و البرز جهت رفع گرفتگی آشپزخانه، ظرفشویی، سرویس‌ بهداشتی از جمله گرفتاری‌های روزمره بحساب می آید. که اگر برای دریافت خدمات لوله بازکنی، با یکی از برچسب‌های تبلیغاتی تماس گرفته باشید بدونه تردید با تجربه بدی از هزینه‌های نا متعارف و خدمات ناقص مواجه خواهید بود.

مسددود شدن جزئی لوله ها ممکن است با مسائل جزئی از قبیل تخلیه کند آب سینک آشپزخانه یا سرویس یهداشتی آغاز گردد. اما می توانند به سرعت به مشکلات بزرگ تبدیل شوند؛ اهمیت دادن به این موضوع و رفع علت مسدود شدن جزئی لوله می تواند از تعمیرات پرهزینه لوله بازکنی جلوگیری کند.

 

جالب است بدانید در آپارتمان ها به علت اشتراک لوله های فاظلاب و ... در بسیاری موارد علت گرفتگی لوله ها ما نیستیم و مثلا بی مبالاتی یکی از همسایه‌ها یا حتی مثلا اتداختن نوار بهداشتی در چاه توسط مهمان به علت خجالت باعث اختلال و گرفتگی لوله ها شده است در این مقاله سعی بر این است راهکار های به شما آموزش دهیم که ابتدا خودتان اقدام به باز کردن لوله ها گرفته شده کنید و در صورتی که موفق به این عمل نشدید به شما میگیویم با چه معیاری و با چه هزینه ای جهت لوله بازکنی از شرکت های فعال در این حوزه کمک بگیرید؛ که از شما هزینه دو چندان دریافت نگردد. با توجه به کلاهبرداری های زیاد در حوزه لوله بازکنی که حتی بازتاب رسمی در رسانه های ملی داشته است؛ پیشنهاد میگردد مطالب زیر را دقت دنبال کنید.

 

تخلیه چاه

تخلیه چاه تهران به صورت مکانیزه بااستفاده ازتانکرمکنده وتانکرفاضلاب باپمپ لجن کش باتانکرهای بزرگ وکوچک به صورت شبانه روزی درسراسر تهران می باشد.
پرشدن چاه هابه دلایل مختلف مسله ای اجتناب ناپذیردرساختمان ها می باشدوباید روش ها وتوسط متخصصین ماهرتخلیه چاه صورت گیرد.


نشانه هایی ازپرشدن چاه

1-مشاهده سوسک های زیاد درراه های خروجی ازچاه.

2-یکی دیگر ازنشانه های گرفتگی ناگهانی آب ریزفاضلاب می باشدبه شکلی که بامصرف آب توسط طبقات فوقانی سطح آب دایما رو به افزایش باشد.

3-درزمینهای شنی خطرپرشدن چاه به مراتب کمتراز زمینهای خاکی است دلیل پرشدن این گونه چاه ها قوام وضماری است که ازفضولات کف صابون وچربی ها برجداره دیوار چاه نشست می کندوسبب عدم مکش آب می شوندوبا لایروبی وتخلیه چاه می توان مشکل را برطرف نمود

 


یکی دیگرازبزرگترین مشکلات چاه رفتن روغن به درون چاه می باشد.که قاتل انبارچاه می باشد. دراین مورد تمامی روزنه های چاه راچربی گرفته وباعث نفوذ آب می شودکه بیشتر درچاه های غذاخوری هاورستوران ها دیده می شوددراین مورد تخلیه چاه ولایروبی چاه باید انجام گرددونیازبه تراش انبارچاه است.


تخلیه چاه درزمین های ماسه ای کمتر انجام می گیرد.


زمینهای ماسه ای آبکش خوبی دارندولی درزمین های خاک رس مخصوصا درجنوب تهران برعکس می باشد.وچاه زود به زود پر می شودونیاز به تخلیه چاه پیدا می کند.


عمده ترین وخطرناک ترین مشکل چاه ریزش چاه می باشد که همگی ازان غافل هستیم


ریزش چاه به گونه ای می باشد .که چاه تا زیر طوقه چاه پر می باشدوشروع به شستن خاک های اطراف طوقه چاه می شودکه به مرور زمان باعث خرابی طوقه وریزش طوقه چینی می شود.بارها رویت شده که طوقه چاه ریزش کرده .


افراد بی اطلاع ازآن برروی چاه رفت وآمد کرده اندکه این امرباعث سقوط ناگهانی به چاه ومنجر به مرگ شده است


نکته قابل توجه این می باشدکه مهندسان این شرکت براین باورند که اگوکشی سرتاسرتهران بااین ازدحام جمعیت وشلوغی کاری اشتباه بوده است زیرا اگرقطع ناگهانی آب به زمین باعث نشت آب دراین چندسال اخیر شده است.وباعث نشست زمین می شودکه اخیرا درچندین منطقه تهران رویت شده است وروز به روز بیشتر می شود.این شرکت راه حلی نیز برای این مشکل ارایه کرده است .

 


گرفتگی لوله فاضلاب

گرفتگی درلوله های فاضلاب یا حمام ویا آشپزخانه به سه علت پیش می آید.


الف. جدا شدن چربی درلوله به مرور زمان
ب. جمع شدن آشغالهایی همچون مو …درلوله حمام وریختن غذای اضافه درسینک آشپزخانه همچون سبزیجات
د. لوله کشی نامناسب وبه کاربردن لوله های قطرکمتر

 

منبع: portoghal.com




:: موضوعات مرتبط: لوله بازکنی , ,
:: برچسب‌ها: لوله بازکنی , لوله بازکنی تهران , لوله بازکن ,
:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : پنج شنبه 8 آذر 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');