نقشه داخلی ساختمان مسکونی یک خوابه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


 

شایسته ترین سبک انتخابی برای صفحه ارایی سوئیت های کوچک یا این که یک خوابه , سبک و پباده سازی امروزی است . برای دانایی خوبتر شما دوستان درین مبحث در لحاظ داریم تصاویری از نقشه داخلی ساختمان های یک خوابه را به اشتراک بگذاریم که اعتنا شما‌را به بازدید آنان جلب می‌نماییم .

 


برای پباده سازی پلان می بایست فرایند ذیل را به‌ترتیب دنبال نمایید :

تصمیم‌گیری در امر محل خدمت پلکان و بالابر

اولی و مهمترین چیزی که می بایست در پباده سازی پلان در خصوص آن تصمیم‌گیری و آن را در پلان جانمایی کنیم , محل سرویس‌پله و بالابر است . در جانمایی محل خدمت پلکان و بالابر در پلان می بایست به عواملی مانند پهنا و صورت زمین , تعداد واحد در هر طبقه , تعداد پارکینگ مایحتاج در همکف و زیرزمین ( در صورت وجود ) و… اعتنا کرد . آن گاه می بایست در امر صورت خدمت پلکان و این‌که خدمت پلکان ۴ طرفه , ۳ طرفه یا این که پلکان ۲ طرفه باشد , تصمیم‌گیری کنیم .

اگر چه هیچ ضابطه کلی دراین باره نیست و با اعتنا به طریق و بعد ها زمین و محدودیت‌های پروژه بایستی بهترین حالت قرارگیری پلکان و بالابر را معلوم کرد , البته معمولا بهترین حالت خدمت پلکان و بالابر در پلان سوئیت های مسکونی , در میانه پلان است .

فرض نمایید شما وارد یک کوچه شده‌اید و در سوی جهت حیاتی شمالی ایستاده‌اید یعنی جلوی شما جهت شمال و پشت شما جهت جنوبی است . در چنین قوانینی امتداد دست‌های شما امتداد کوچه یا این که خیابان است . در‌این حالت خانه‌هایی که روبروی شما قرارگرفته‌اند منزل شمالی اسم دارا‌هستند و خانه‌هایی که پشت رمز شما قرارگرفته‌اند منزل جنوبی اسم دارا‌هستند .

خواسته از منزل شمالی چیست؟
مراد از منزل شمالی خانه‌ای است که محل ورود ساختمان از سوی کوچه به تراس گشوده میشود .
همینطور شمال ساختمان به پلاک همسایه آن ختم می شود .
یک ساختمان شمالی از سوی شمال یعنی بخش نورگیر ساختمان , نور و روشنایی غیر بدون واسطه و از طرف جنوب یعنی سمت ایوان ساختمان نوروفروغ کاملاً بی واسطه اخذ مینماید .

یکی ترفندهای دکوراسیونی این است که بتوانید در بین اسباب سابق و تازه خانه تعادل ساخت فرمایید برای مثال وسایل دیرین نظیر عتیقه های تزیینی را با وسایل امروزی مخلوط فرمائید , این ایده سبب ساز میشود همگی تفکر نمایند اثاثیه خانه تان را طی یک‌سری سال خریده اید خیر تمامی را یکجا .

اتاق‌ها را بیشتراز حد مبله نکنید
فی مابین یک اتاق با مبلمان شیک و منظم با یک اتاق آکنده‌از مبل که تناسبی با میزان اتاق ندارد , تفاوت زیاد متعددی موجود است . مبملان خانه شما بیش تر از این‌که زیبایی خیره‌کننده‌ای به اتاق‌ها بدهند , بایستی منجر متانت شما و مهمانانتان باشد . مبلمان مطلوب بایستی به گونه‌ای پباده سازی و چیده شوند که بتوانند کلیه فضاهای غیرقابل استعمال اتاق شما‌را دراختیار و آیتم کاربرد قرار دهند . همینطور می بایست فضای در بین مبلمان به گونه‌ای تعیین شود که تردد را ساده‌تر نمایند .
ستون‌گذاری با اعتنا به حالت قرارگیری ماشین‌ها در پارکینگ و صورت پلان طبقات

بعداز این که کلیات پباده سازی پلان انجام شد و قبلی از این که سراغ انجام اصلاحات جزئی‌تر برویم بایستی ستون‌گذاری را در پلان ساختمان انجام دهیم . خیلی از دوستان عزیز در ستون‌گذاری ایراد دارا هستند . خلاف تصور , ستون گذاری در ساختمان‌های مسکونی کار زیاد ساده‌ای است .

در مقاله‌ای جدا در باب روش ستون‌گذاری در پلان معماری توضیح داده‌ام . درین تراز از روند پباده سازی پلان در آغاز بایستی سراغ پباده سازی پارکینگ رفته و با دقت به تعداد و وضعیت قرارگیری ماشین‌ها در پارکینگ , ستون‌گذاری را انجام دهیم . و آن گاه وضعیت قرارگیری این ستون‌ها را در پلان تیپ طبقات آیتم بازبینی در اختیار بگذاریم . درین تراز شاید با دقت به حالت ستون‌ها بدون چاره باشیم تغییرات کوچکی در پباده سازی پلان طبقات انجام دهیم .

چه بسا به صورت جزئی به مقدار محل قرار گیری مبل , صندلی‌ها , کاناپه و چه بسا میز عسلی‌های همپا مبل دقت کرده و برای خرید مبلمان در این مسیر از شخص دور اندیشی مشورت کردن بگیرید . در بخش اعظمی از مورد ها , بی‌توجهی به همین نکات کوچک سبب ساز هدر رفتن هزینه‌های گزافی از جانب مصرف‌کننده شده‌است که عموما بعداز تعیین مبلمان احساس نارضایتی یا این که چه بسا حیف کردن جزو هزینه بابت ردوبدل آن را بر دوش مشتری میگذارد .

خواسته از منزل جنوبی چیست؟
مراد از منزل جنوبی خانه‌ای است که محل ورود ساختمان از خیابان به باطن سازه گشوده میگردد و تراس منزل در پشت ساختمان واقع شده‌است .
در ساختمان جنوبی ملک و واحد شما از سوی شمال و از طرف جنوب دارنده نوروفروغ بی واسطه است .
ساختمان جنوبی مزیت بزرگی که نسبت به ساختمان شمالی داراست و آن این است که در منزل جنوبی میزان تراز اشغال اثر گذار طبقات به جهت نیاز نداشتن به نورگیر مازاد اضافه از منزل شمالی است .
همینطور تعداد پارکینگ‌هایی که می‌توان در چنین خانه‌ای تشکیل داد زیاد بیشتر از منزل شمالی است .
نکته دیگر نقشه ساختمان تولید خانه‌های این مدل است که دوچندان خوش نقش‌تر و مرغوب‌تر است به همین جهت در بعضی بخش ها ساختمان جنوبی لوکس خیس می‌باشند .





:: موضوعات مرتبط: تعمیر لوازم خانگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : دو شنبه 30 ارديبهشت 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');