مشکلاتی که در مورد نم و رطوبت ساختمان وجود دارد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


 در‌صورتی‌که مبادرت به رفع نم و رطوبت دیوار , رفع رطوبت کف یا این که بخش های دیگر نکنید امکان دارد مشکلاتی مثل کپک روی دیوارها و یا این که بوی نامطلبوع ساخت شود که بیشترین زخم را برای اشخاصی که دارنده حساسیت و یا این که بیماری های تنفسی می باشند دارااست .

به همین دلیل در‌این مقاله تلاش کردیم علاوه بر معرفی خالی کردن چاه رفع گرفتگی لوله امیران در رابطه چند نکات برای از در بین بردن رطوبت همینطور ازبین بردن نم دیوار یا این که رفع رطوبت سقف به شما داده ها مختصری دهیم ولی در همین آغاز ضروری است بدانید که او‌لین گام برای رفع نم و رطوبت تشخص مرجع آن از قبیل پوست پوست شدن رنگ روی دیوار و سقف , باد کردن یا این که افتادن کاشی و سرامیک کف و غیره هست .


تشخیص نم و رطوبت ساختمان در دیوار و سقف منزل

برای رفع نم و رطوبت در هر جای ساختمان , نخست می بایست علت آن مشخص و معلوم و سنجیده شود و آنگاه برای عایق کاری و ترمیم آن مبادرت شود .

برای تشخیص علت نشت رطوبت و آب می بایست این موردها را آنالیز نمایید :
1 - در صورتی‌که چکه آب مقطعی بود یعنی تنها گهگاه آب محاسبه می نماید , ممکن است نشتی آب از لوله های فاضلاب و یا این که عایق رطوبتی آن باشد .

2 - با بستن فلکه مهم آب میتوانید تغییرات شدت نم یا این که چکه کردن آب را ببینید و علت را جویا گردید .

3 - به کار گیری نکردن از خدمت های بهداشتی به بازه زمانی تعدادی روز , و بازدید تغییر و تحول چکه و رطوبت هم یک کدام از علل نشت رطوبت و آب است .

4 - تماشا کردن تغییر و تحول رنگ آب و رطوبت دیوارها هم یک کدام از علل بوجود آمدم نم و رطوبت ساختمان است .

از میان بردن نم و رطوبت فارغ از فساد
همانگونه که در نصیب پیشین اشاره کردیم اولی سطح برای رفع نم و رطوبت تشخیص مرجع آن می‌باشد . یعنی ممکن است برهان آن شکستگی یا این که نشستی لوله های غیر قابل روئت کرد باشد که نماد ی آن ساخت لکه هایی روی دیوار است .

از سایر دلایلی که میتوان برای رفع نم و رطوبت به آن اشاره نمود این است که برای رفع رطوبت دیوار یا این که رفع نم دیوار در حین پخت و پز هواکش را روشن نمایید , گیاهان متعددی را در یک حیطه نگذارید , مبلمان منزل را طوری بچینید که هوا در منزل به راحتی گردش نماید و در غایت نوروروشنایی ارگانیک و هوا را در منزل خویش باز نگری نمایید .

همینطور بندکشی نامطلوب درز در بین کاشی های خزینه یا این که دستشویی می تواند از سایر کارداران ساخت رطوبت و نم باشد که برای رفع نم دستشویی یا این که رفع نم خزینه بایستی به طور جدی مبادرت کرد .


نم و رطوبت ناشی از نشت و پارگی لوله های آب
احتمال دارد در سوئیت شما یا این که واحدهای هم سایه ها شما پارگی لوله پیش آمده باشد و این دستور علت تولید رطوبت در خانه شما شده باشد . در شرایطی که به جهت نشت آب این پیش آمده باشد به شدت نگران کننده است.

زیرا یکی مهم ترین و مرسوم ترین علت های تخریب ساختمان ها همین نشتی لوله آب است , پارگی لوله و نشت آب را حقیقتا دورازشوخی بگیرید در بعضی موردها اتفاق افتاده که نشت آب فراوان جزئی در ساختمان بوده اما به مرور به طور رطوبت و نم جذب دیوارها و همینطور اساس ساختمان شده و در صورتی سبب تخریب ساختمان نشود مطلقا به گچ دیوارها و سقف ساختمان صدمه زده و در مواقعی منجر ساخت بوی نم و رطوبت کلاً خانه خواهد شد .

پیشنهاد می کنم حتما برای رفع نم و رطوبت از دستگاه های تشخیص دقیق ترکیدگی و پارگی لوله آب استفاده کنید. مجموعه های بزرگی هستند که این خدمت را انجام می دهند. یکی از این مجموعه ها سایت تشخیص کار هست. شما می توانید بر روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه تشخیص ترکیدگی لوله آب در این شایت شوید.

رفع رطوبت و نم با مواد نانو
به کار گیری از مواد نانو در مصالح سبب رفع رطوبت فارغ از فساد همینطور رفع نم سوای آلوده و کثیف کاری میشود . برای این‌که این مواد را خوب تر بشناسید واجب است بدانید که‌این فناوری نوعی عملیات اجرایی است که مصالح را علیه آب رخنه ناپذیر می کند .

پیشرفت‌ های اخیر در دانش و فناوری , قابلیت و امکان به کار گیری از نهایی فناوری نانو در ساخت تولیدها آب بندی و سازگار با محیط زیست را مهیا نموده است به نحوی که فناوری نانو تضمین نموده است قدمت این سرویس ها برای رفع نم و رطوبت با هزینه مقرون به صرفه بیشتراز بیست سال باشد .

همینطور این فناوری نانو که آبگریز است دارنده خصوصیت هایی نظیر مقاومت مطلوب در قبال اسید و قلیا , بی رنگ بودن , تشکیل شده از مواد معدنی , سازگار بودن با محیط زیست و بهداشتتی بودن آن می‌باشد .

راهکارهایی معمولی و کاربردی برای پرهیز از به‌وجود وارد شدن نم و رطوبت در ساختمان که پیشنهاد میشود :
• کاهش استعمال از دستگاه های ارتقا رطوبت
• انباشته کردن آب های انباشته شده روی سقف بعداز باران
• خدمت زمان ای تاسیسات ساختمان و موتورخانه
• بندکشی درز دربین کاشی و سرامیک و ریختن دوغاب پودر سنگ و سیمان




:: موضوعات مرتبط: تشخیص ترکیدگی لوله , ترکیدگی و نشت یابی , ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : دو شنبه 27 خرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');