دیوارپوش فایبر گلاس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


دیوارپوش فایبر گلاس و مزایای آن
در پباده سازی دکورا سیون به طرق امروزی و تازه که‌این روز ها باب شده‌است دیوار ها نقشی انتخاب کننده و کلیدی دارا‌هستند . هر چند هنوز دیوار های معمولی نگارگری شده با رنگ های خنثی هواداران مختص خویش را دارااست البته دیوارپوش ها اعم از متریالی می باشند که در تزیین منزل ها بسیار آیتم به کار گیری قرار میگیرند . دیوارکوب ها اشکال گوناگون و متاع های متعدد دارا‌هستند که بسته به ذوق وسلیقه و نیاز ساختمان و خصوصیت های شان موضوع به کارگیری قرار میگیرند .

در‌این مطلب به بازنگری یکی‌از اشکال دیوارپوش های پرطرفدار , یعنی دیوارپوش های پلیمری و فایبرگلاس پرداخته ایم . این دیوارپوش ها جز مصالح نو و نوظهور میباشند البته خب مقام خیر و خوبی در بازار دارا هستند و اعتنا خیلی از طراحان دکورا سیون داخلی و ساختمان سازها را به خویش جلب کرده اند . اکثر اوقات مواد و مصالح جدیدی که ایجاد می شود , نیز کیفیت و خصوصیت های مواد کهن را دارا هستند و نیز خوشگل خیس و خوب تر پباده سازی میشوند . به عبارت دیگر یعنی به عبارتی خصوصیت های تولیدها قبل به طولانی تر ی خصوصیت های طولانی تر و ظاهری قشنگ خیس دارا‌هستند .

دیوارپوش های پلیمری
دیوارپوش های پلیمری که به طریق توری های رول صورت میباشند از پلی پروپیلن ساخته می گردند . از خصوصیت های اصلی این دیوارکوب ها مقاومت بالای آنان در قبال خوردگی , نوروروشنایی خورشید و رطوبت می‌باشد . این دیوارپوش ها ارتفاع قدمت بالایی نیز دارا هستند که استعمال از آن‌ها‌را مقرون به صرفه ساخته است . تنوع رنگی که در دیوارپوش های پلیمری موجود هست منجر شده گزینش از بین آنان مطابق با ذوق های مختلف امکان پذیر باشد .

دیوارپوش های فایبر گلاس
این دیوارپوش ها به طور پارچه می‌باشند , یعنی تار و پود دارند . ولی چون از الیاف شیشه به اسم فایبرگلاس تشکیل شده گردیده اند استحکام بالایی دارند . تداوم این الیاف در قبال آب و حرارت و مواد شیمیایی بالا است و می توان آنها را روی هر سطحی نصب کرد .

خصوصیت های دیوارپوش های فایبر گلاس
این دیوارکوب ها سمی نبوده و علاوه بر این , سازگار با محیط زیست می‌باشند . خصوصیت عالی دیگر دیوارپوش های فایبر گلاس غیر قابل اشتعال بودن آنها است . به این ترتیب برای مکان هایی که احتمال حریق موجود هست می‌توانند به راحتی موضوع استعمال قرار بگیرند .
دیوارکوب های کلاس A عایق آتش می‌باشند و از انتقال آن پرهیز می نمایند . به کار گیری از دیوارپوش های پلیمری محدودیتی ندارد و می توان از آنها در هر مکانی و روی هر سطحی استفاده نمود ولی دقت بدین خصوصیات سبب می شود بتوان شایسته ترین به کار گیری را از این مدل دیوارپوش ها داشت . به عنوان مثال در مکان هایی که مرتبط با خردسالان است نظیر بعضی مریض خانه ها و یا این که مهد خردسالان می توان با به کار گیری از چنین دیوارکوب هایی خطر پیدایش حادثه ها را به دست کم رساند .

در اطراف های مرطوب غالبا خطر قارچ یا این که کپک و بیدزدگی موجود هست , با دقت به این اینکه دیوارپوش های فایبر گلاس ضد قارچ و بیدزدگی است می شود به راحتی در محیط های مرطوب به خاطر سهل و آسان از آن به کار گرفت . خیلی از دیوارپوش ها میباشند که زیبایی و استمرار ضروری را دارا هستند ولی مقاومت آن‌ها در قبال رطوبت تحت است . همین خصوصیت باعث شده تعیین ها برای چنین محیط هایی محدود باشد . پس بی‌شک برای محیط های مرطوب دیوارپوش های پلیمری شایسته ترین تعیین است .

دیوارپوش های پلیمری در ساختارشان دارنده بافت هایی می‌باشند که صدا را جذب می نمایند و در سود برای اماکن مالامال سر وصدا و نامرتب نیز می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند .




:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 16 تير 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');