نکاتی جهت نصب سنگ سرویس بهداشتی اهل ایران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


 نکاتی جهت نصب سنگ سرویس بهداشتی اهل ایران


جهت نصب ظرف دستشویی بایستی تحت آن تماما صاف باشد تا در سود آن پیاله دستشویی هم صاف نصب شود . مرحله پیاله سرویس بهداشتی هم بایستی برابر با تراز دستشویی باشد . یعنی نه بالاتر و نه پایین تر باشد . جلو و پشت سنگ دستشویی نباید در سوی قبله باشد و همینطور بایستی با دیوارها مسافت داشته باشد . همینطور عایقکاری کف سرویس بهداشتی یعنی پایین سرویس بهداشتی جهت خودداری از شکافت آب و ساخت نم و رطوبت فراوان اضطراری است .

یکی‌از نیازهای هر ساختمان توالت یا این که سرویس بهداشتی است . امروزه در هر ساختمانی دستشویی , توالت یا این که سرویس بهداشتی موجود هست . در واقع سوای وجود سرویس بهداشتی , آن ساختمان ناقص می باشد .

با اعتنا بدین اینکه وجود دستشویی در هر ساختمان واجب است و در شکل عدم وجود توالت , آن ساختمان مبتلا نقصان میشود , این قابلیت موجود هست که نصب دستشویی و سنگ دستشویی فرنگی سوای اعتنا باشد . مطلقا با وجود این نیاز مبرم به دستشویی و توالت نصب آن نیز از اهمیت متعددی برخوردار‌است . حالا ما می خواهیم تعدادی نکته حائض اهمیت هنگام نصب سنگ دستشویی را ابلاغ کنیم .


رعایت نکات فنی جهت نصب اصولی کاسه دستشویی ضروری است . از این جهت که سرویس بهداشتی یک کدام از پر کاربرد ترین قسمت های ساختمان می‌باشد و می بایست نکات فنی و استاندارد در آن رعایت شود . علاوه بر ایجاد دستشویی , نصب پیاله دستشویی نیز نکاتی داراست که می بایست اجرا شوند . هنگام  نصب سنگ سرویس بهداشتی ایرانی بایستی مواقعی را در حیث گرفت تا سود کار مطلوب و قابل به کار گیری باشد .


سرسنگ دستشویی از محصول چینی لعابدار و در رنگها و طرحهای متعدد ساخته می شوند برای کار گذاشتن سنگ دستشویی می بایست به یک سری نکته حائض اهمیت اعتنا کرد .

مرحله سنگ دستشویی بایستی همتراز با کاشی کف باشد . زیرسنگ سرویس بهداشتی بایستی کاملاً از مصالح مطلوب مثل ماسه قابل انعطاف لبریز شده باشد . ماسه قابل انعطاف موجب میشود که یک بستر مطلوب برای کار گذاشتن ظرف دستشویی بوجود آید و از شکستن سنگ دستشویی خودداری نماید .

در هر طرف سنگ سرویس بهداشتی بایستی دست‌کم ۳۰ سانتیمتر مسافت از دیوار تمام شده حریم مراد شود .عایقکاری کف سرویس بهداشتی بایستی در تحت سنگ دستشویی به طریق یک پارچه قرار گرفته و تا باطن لوله فاضلاب ادامه یابد .محور طولی سنگ سرویس بهداشتی نباید در سوی محور قبله قرار بگیرد .



سرویس بهداشتی شرقی یا این که به عبارتی دستشویی ایرانی سرویس بهداشتی همگانی در کشور ایران است که در کلیه ساختمان ها موجود هست . دستشویی و دستشویی در تمام ساختمان ها موجود است و جزو لاینفک ساختمان ها می‌باشد . پس هنگام تولید آن می بایست نکاتی را رعایت کرد تا تولید آن اصولی صورت بپذیرد .


نکات فنی نصب کاسه دستشویی

بجهت اهمیت دوچندان سنگ سرویس بهداشتی حتمی است مال آن هم اساسی تلقی می شود . پس مال سنگ دستشویی بایستی چینی دارنده لعاب باشد . این مدل سنگ های دستشویی در تمام فروشگاههای ساختمانی وجود دارد . همینطور میزان سنگ سرویس بهداشتی هم با اهمیت است . بعضی از پیاله های دستشویی کوچک می‌باشند که صرفا برای ساختمان هایی با جمعیت نادر مطلوب است . در مکان های همگانی و پرجمعیت بایستی از پیاله سرویس بهداشتی وسیع مصرف شود .






:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: برچسب‌ها: نصب سنگ توالت , نصب سنگ توالت ایرانی , نصب سنگ توالت فرنگی ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 27 مرداد 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');