پاک کردن سرامیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)



سرامیک‌های درخشان , تحت عنوان نشانه‌ای از تمیزی و گران قیمت بودن فضاهای داخلی شناخته می گردند و به به عبارتی میزان هم کمترین لک و آلودگی روی سرامیک‌ها , نامطلوب و بدمنظر خواهد بود . با این حساب ضروری است که شایسته ترین نحوه نظافت کردن سرامیک را شناخته و آن را پیوسته به کار بگیرید .

به کار گیری از جاروبرقی برای نظافت کردن سرامیک

اولی سطح از نظافت کردن و ولی پاک نگاه داشتن سرامیک‌ها , به کارگیری از جارو است . برای این مراد جارو برقی را در وضعیت جاروبرقی کردن سرامیک و سنگ قرار دهید و کف اطراف را به خیر و خوبی از هر ذره اضافه‌ای , تمیز فرمائید .
تی کشیدن‌های مداوم و به کار گیری از فرچه برای نظافت کردن شیارها

در‌حالتی که احتمال دارد هر روز و در غیر این شکل دستکم دو یا این که سه توشه در هفته , سرامیک‌ها را تی بکشید . خوبتر است تی را مقداری مرطوب ساخته و به یاری رطوبت آن غبار روز سرامیک‌ها را بزدایید . همین طور در حالتی که شیار میان سرامیک‌ها , تغییر‌و تحول رنگ داده و یا این که جرم گرفته است ; می بایست از یک فرچه جدا برای نظافت کردن آنان به کار گیری فرمائید .


بخارشور , یک جایگزین خوب

در‌صورتی‌که به بخارشور دسترسی دارید , به جای تی از آن به کار گیری کرده و سرامیک‌هایی درخشان برجای بگذارید . بخار بیرون شده از بخارشور , تاثیر بیشتری بر لکه‌ها داشته و چه بسا به برق انداختن سرامیک هم خوب تر یاری میکند .

با لکه‌های روی سرامیک چطور برخورد کنیم

چنانچه لکه‌هایی روی سرامیک ها موجود هست که با تی کشیدن به تنهایی یا این که به کارگیری از بخارشور , کماکان در جای خویش باقی مانده‌اند , چاره‌ای جز استعمال از یک محلول تمیزکننده نخواهید داشت . ترجیح این است که از محلول‌های تمیزکننده صنعتی و شیمیایی پرهیز کرده و به یک محلول خانگی روی بیاورید .

شایسته ترین محلول‌های خانگی تمیز کننده سرامیک

محلول آب و سرکه

آب و سرکه را به نسبت ۲ به ۱ با نیز ترکیب کرده و به امداد یک فرچه , مسواک یا این که چه بسا اسکاچ ظرفشویی , روی لکه‌های بکشید . آن قدر این کار را ادامه دهید تا اثر لکه به نیکی از بین برود . آن گاه مجدد به یاری تی سرامیک را پاک کرده و کم آب فرمائید .

ترکیب آب و جوش شیرین

ادغام آب و جوش شیرین را بایستی به نسبت معادل با نیز تهیه و تنظیم نمائید . این ترکیب می بایست صورت خمیری نرمی به خویش گرفته و روی سرامیک تکان نماید . میتوانید از یک مسواک یا این که برس کوچک برای نظافت کردن لکه‌های کم آب شده روی سرامیک و این خمیر جوش شیرین , منفعت ببرید .

پاک کردن لکه جوهر

در صورتیکه سرامیک به لکه جوهر آغشته شده باشد , فقط محلول‌های آب ژاور , راه‌حل پیش روی شما خواهند بود . یه خرده از مایع آب ژاور زیرا سفید کننده را روی مسواک یا این که یک پد پنبه‌ای ریخته و روی لکه بگذارید و یه خرده جنبش دهید .

تزکیه رنگ

بعضی وقت ها هنگام نگارگری دیوارها یا این که سقف , لکه‌های رنگی روی سرامیک‌ها می‌ریزد . برای پاک کردن سرامیک از لکه‌های رنگ سقف یا این که دیوارها , می بایست از محلول رنگ بر به کارگیری فرمائید . پیشنهاد میشود که مطلقا رنگ بر را با دقت به جور رنگ ریخته شده روی سرامیک , گزینش و خریداری نمایید .


تمیز کردن سرامیک از آدامس

امکان دارد برخی اوقات با چسبیدن آدامس یا این که چیزی مشابه به آن روی سرامیک , مواجه گردید . در‌این حالت چه می بایست کرد؟ دیگر محلول آب و سرکه یا این که خمیر جوش شیرین , پاسخگو نخواهد بود . دراین‌صورت می بایست سراغ یخ بروید . یخ درین موقعیت اعجاز مینماید . یک قطعه یخ را با دستمال در اختیار گرفته و روی آدامس چسبیده نهاده و مقداری تکان دهید تا به کنده شدن قطعه آدامس از روی سرامیک یاری دهد .

نظافت کردن سیمان از روی سرامیک

به حیث ترسناک می‌رسد! لکه‌های چسبیده سیمان روی سرامیک را چطور می بایست تمیز کنیم؟ البته در این زمینه هم راهکاری موجود هست . برای این مراد دوست دائمی ما یعنی سرکه سپید می بایست حضور داشته باشد . ولی به غیر از آن به اسید فسفریک , پودر صابون و یک کارد نماید هم نیاز داریم .

درصورتی که که‌این واقعه نیفتاد , می بایست به سراغ اسید فسفریک بروید . با به کارگیری از پاره ای اسید فسفریک روی فرچه و ساییدن سیمان , چیره به حذف آن خواهید شد . به یاد داشته باشید که به طبع از دستکش پلاستیکی و عینک حفظ کننده دیده حین کار با اسید فسفریک به کارگیری فرمائید . در انتها محل پاک شده را با آب به خیر و خوبی شستشو داده و اثر سرکه یا این که اسید فسفریک را بزدایید .

درخشان کردن سرامیک و قدم پایانی

البته بعد از انجام تمام این فرآیند حذف لکه‌های رنگی یا این که چسبنده از روی سرامیک , نوبت به سطح آخرین یعنی درخشان کردن سرامیک می رسد . برای درخشان کردن سرامیک ضروری است که آن را صرفا با آب تی کشیده و به‌سرعت خشک نمائید . سوییچ طلایی برق افتادن سرامیک در آن است که بعداز تی کشیدن , کم آب کردن را فورا توسط یک تی کم آب دیگر یا این که دستمال انجام دهید , چون خویش لکه‌های آب موجب متحیر شدن سرامیک‌ها خواهند شد .




:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 17 شهريور 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');