نحوه تمیز کردن لکه های کهنه از روی سرامیک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


چنانچه لکه های سابق روی سطح سرامیک که از پایداری بالایی باشد رویه هایی برای تمیز کردن آن است نظیر سرکه سپید و یا این که سرکه های مخصوصی که برای شستشو مطلوب هست را در میزان مشخصی با آب گرم ترکیب فرمایید .

در‌صورتی‌که سرکه نداشته باشید می توانید بجای آن از الکل به کارگیری فرمائید . بعداز ریختن محلول شستشو روی مرحله سرامیک به بازه پنج عدد آبادی دقیقــــه زمان داده که روی لکه بماند و آن گاه بوسیله پارچه یا این که قلمو و یا این که فرچه ایی قابل انعطاف روی آن بکشید .

در انتها کار با پارچه ایی کم آب مرحله کار را منزه کرد و برطرف شدن لکه را روی تراز سرامیک تماشا میکنید . در شرایطی که با لکه پایداری کرد در قبال شستــشو گشوده این کار را تکرار نمائید , که به مرور زمان کمرنگ یا این که برطرف شود .


تمیزکاری کاشی کف و بدنه خزینه و دستشویی

گرمابه و توالت مکانهایی می باشند در منزل بیشترین رفت وآمد در آنجا انجام می شود و احتمال دارد به حیث بهداشت و تمیزکاری می بایست در حق تقدم قرار گیرد . خانم خاندار برای رعایت بهداشت هر مورد از اشخاص منزل بایستی نسبت به شستشوی خزینه و سرویس بهداشتی توجه حتمی را بکار موفقیت .

ضدعفونی کردن و یا این که چه بسا تر و تمیز شستن روزمره و یا این که هفتگی با ماده شوینده و ضدعفونی صد در صد در بهداشت و تن درستی اشخاص منزل اهمیت اضطراری را داشته است .

مرحله کاشی بدنه و کف به نظر گونه لعاب برجستگی‌هایی که در تراز آن موجود هست ما دربین تمام برجستگی‌ها کف صابون رخنه کرده و بیشتر منجر رمز خوردگی در تراز آن می شود و هم کف صاون به مرور در مرحله و همگی برجستگی و لعاب کاشی رسوب می کند .

روشهایی متفاوتی برای شستشو و پاک کردن مرحله آن داریم که یکی آن مورد ها به کار بستن از سرکه و جوش شیرین ملازم با کمی پودر لباسشوئی است . این سه ماده را با نیز ادغام کرده و روی تراز متبوع ریخته , سپــــس با فرچه و اسکاچ روی مرحله آن کشیده و همگی جرم و رسوبات ناشی از کف صابون را از میان میبرد .

 

پاک کردن فواصل در میان کاشی و سرامیک

سطحی که با کاشی سرامیک گلیم بافت شده بیشترین کثیفی و آسیبی که میبینند درز و خطوط بندکشی آنان میباشد . برای پاک کردن درزهای فی مابین کاشی و سرامیک از بخارشور به کارگیری نمائید که خویش بخار اب شوینده ی تمیز کننده ی کار کشته است .

البتـــه نکته اینجاست که در میتوانید درز در میان کاشی و سرامیک را با محلول جوش شیرین و آب , سرکه منزه فرمائید . احتمالا بعضی از خانمها بخارشور در دسترسشون نباشه خاطرهمین شایسته ترین کار اینست جوش شیرین را با کمی آب ترکیب کرده و روی دوغ اب بریزید و بعد از آن یک‌سری ساعت استراحت با فرچه و مسواک روی آن بکشید تا منزه شود و لکه ها را از در بین پیروزشود .




:: موضوعات مرتبط: تاسیسات , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 12 آبان 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');