گونه های شیرآلات با دقت به دسته پباده سازی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


اگر گذری به روزگار پیشین داشته باشیم , به حافظه میاوریم که پباده سازی شیرهای دیرین زیاد معمولی بود . رنگ عمده آنان زرد رنگ یا این که سپید بود و با چرخش یک فلکه , آب گشوده و بسته میشد .

آب گرم نیز از روش منابع ذخیره جدا تأمین میشد . این وضعیت حالا کاملاً عوض شده و تکنولوژی و پباده سازی نو برای آسایش آدم ترقی قابل توجهی داشته است .


شیرآلات دو دستگیره

این دسته شیرها تا یک‌سری سال پیش مرسوم ترین گونه شیرآلات محسوب می شدند ولی رفته رفته جای خویش را به جور تک دستگیره دادند . شیرآلات دو دستگیره دارنده دو دستگیره مستقل برای آب سرد و گرم می‌باشند و اکثر در آشپزخانه به کارگیری میشوند . دستگیره این شیرها شاید از دسته اهرمی باشد یا این که این که دارنده فلکه و از گونه چرخشی باشند .

 

نکته مهم: استفاده از شیرآلات زیبا در منزل بسیار خوب هست. اما به شرطی که در هنگان نصب شیرالات از لوله کش حرفه ای کمک بگیرید که بتواند بخوبی بر زیبای شیرآلات اضافه کند. 

 

شیرآلات امروزی

شیرآلات هوشمند و دیجیتال در گونه شیرآلات امروزی قرار می‌گیرند . شیرآلات هوشمند به جای دستگیره دارنده سنسور می‌باشند . به محض این که دست شما مقابل سنسور این شیرها قرار گیرد , جریان آب گشوده می شود . شیرآلات هوشمند معمولاً در روشویی و آشپزخانه به کار گیری می شود .

شیرآلات دیجیتال هم بیشتر منحصر به فرد خزینه و گه گاه توالت است . ورقه دیجیتال این شیرها به شما این قابلیت را میدهد که جریان آب و دمای آن را با فشردن ورقه لمسی در دست گرفتن نمایید . تجهیزات جانبی و متمایز هم در بعضی از گونه های توسعه یافته این شیرها مثل آوا , بخار و ساخت کف یافت می شود .

 

شیرآلات تک دستگیره

این شیرها پباده سازی معمولی ای دارا هستند . فقط دستگیره این شیرآلات دارنده 3 موقعیت متعدد است . با فشار به بالا و تحت جریان آب جدا و وصل می شود . با جنبش اهرم هم در راستای راست و چپ میزان آب گرم و سرد تغییر میکند .


شیرآلات فانتزی

چنانچه برای خانه خویش به‌دنبال محصول ها متعدد و مختص می‌باشید , شیرآلات فانتزی مورد قابل قبولی برای شما خواهند بود . معمولاً تولیدکنندگان داخلی و فرنگی از طرح ها و الگوهای متنوع و فانتزی برای جلب اعتنا مشتری به کارگیری می نمایند .

 




:: موضوعات مرتبط: لوله کشی آب , ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 19 آبان 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');