فاکتورهای خرید سینک آشپزخانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


بدون شک یکی از مهمترین عناصر آشپزخانه سینک ظرفشویی است. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که وقت زیادی را در آشپزخانه می گذرانید ، می دانید که بدون سینک آشپزخانه کار کردن در آشپزخانه تقریبا غیرممکن است.

از سینک های آشپزخانه زیادی استفاده می کنیم. این وسیله به ما کمک می کند تا ظرف ها و مواد غذایی را بشویید. با کمی تحقیق در مورد بازار متوجه خواهید شد که امروزه مدل های مختلفی از سینک های آشپزخانه در بازار وجود دارد. در ادامه می خواهیم با انواع حوضه های موجود در بازار آشنا شویم و نکات مهم را قبل از خرید یک حوضچه جمع و جور و یک عرشه توضیح دهیم.

همچنین در مورد عواملی که قیمت سینک را تعیین می کند ، یاد خواهیم گرفت. مطمئن باشید با این نکات می توانید خرید خوبی را امتحان کنید. نظر شما چیست ، بیایید بحث خود را با معرفی انواع مختلف سینک ظرفشویی آشپزخانه شروع کنیم.

انواع حوضچه ها کدامند؟

اگر برای خرید سینک به بازار مراجعه کنید انواع مختلفی از آن را مشاهده خواهید کرد. بدون شک کاملاً با یکدیگر آشنا هستید ، اما بگذارید مدلهای مختلفی را در اینجا ذکر کنیم ، البته به طور خلاصه.

سینک استیل
احتمالاً یکی از محبوب ترین مدل های موجود در بازار ، سینک ظرفشویی استیل است. امروزه طرح های بی پایان سینک فولادی در بازار وجود دارد. فقط از بین آنها انتخاب کنید. بدنه وان استیل معمولاً از جنس استنلس استیل وارداتی یا استیل 304 ساخته شده است این فولاد از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از مقاومت در برابر رطوبت خوبی برخوردار است و زنگ نمی زند.

حوضه شیشه ای

اما یکی از نمونه های سینک آشپزخانه که به نظر می رسد دارای طراحی بسیار ویژه ای است ، سینک ظرفشویی است. در نگاه اول ، ممکن است تصور یک حوضه شیشه ای دشوار به نظر برسد. ما به شما حق می دهیم. ما هم همین فکر را کردیم. در واقع ، ما امروز می دانیم که این درست نیست.

سینکهای شیشه ای در واقع نوعی سینک ظرفشویی از جنس استیل هستند که سینی شیشه ای را ایجاد می کنند و سینک از جنس استیل است. این شیشه قابل شکست و مقاوم در برابر ضربه است.

آواز گرانیت

سینکهای گرانیتی را می توان نسل جدید سینکهای آشپزخانه دانست. ماهیت این نوع سینک کاملا متفاوت است و معمولاً از مخلوطی از گرانیت و سایر مواد ساخته می شود.

سینک گرانیت به دلیل دوام بی نظیر شناخته شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سینک گرانیت این است که خراشیده نمی شود و محو نمی شود. ممکن است از شما سؤال شود که آیا یک سینک گرانیتی ارزش خرید دارد یا نه؟

بدون شک پاسخ ما بله است. دستشویی گرانیتی با دوام بی نظیر و رنگهای روشن و مدرن ، دکوراسیون آشپزخانه شما را بسیار زیبا می کند.

چند وان را باید خریداری کنم؟

صادقانه بگویم ، این کاملاً به شما و سبک زندگی شما بستگی دارد. اگر یک خانواده کوچک و تعداد محدودی ظروف دارید ، یک حوضه منفرد کافی است. اما اگر از سینک بزرگ استفاده می کنید و خانواده بزرگی دارید ، انتخاب دو و سه سینک حس می کند. البته این هم به سبک زندگی شما بستگی دارد. شما ممکن است یک خانواده کوچک داشته باشید اما به خرید حوضه Dolgan علاقه دارید.

فایده داشتن سینی در سینک چیست؟

بسیاری از مدل های ماشین ظرفشویی سینی در سمت چپ یا راست دارند. حتما شنیده اید که او در بازار گفته است که ما یک وان راست یا چپ می خواهیم! در واقع بسته به موقعیت سینی ، سینک ظرفشویی در سینک یا سینک سمت راست باقی خواهد ماند.

داشتن سینی در سینک فواید زیادی دارد. ابتدا تأثیر زیادی در طراحی سینک آشپزخانه می گذارد. لوازم جانبی مانند ناودانها و تخته های برش نیز می توانند روی آنها قرار بگیرند.

ضخامت تخلیه در بازار چقدر است؟

به استثنای سینک های گرانیتی ، اکثر مدل های موجود در بازار از فلز ساخته شده اند. ضخامت صفحه فولادی از 0.6 تا 0.8 متغیر است. هرچه ورق ضخیم تر باشد ، کیفیت سینک آشپزخانه بالاتر و از مقاومت بیشتری در برابر ضربه برخوردار است.

البته، استثناهایی وجود دارد. در حقیقت برخی از مارک های موجود در بازار مانند البرز استیل و الیا استیل که از فناوری پیشرفته تری استفاده می کنند از ورق هایی با ضخامت کمتر اما با همان کیفیت استفاده می کنند. این صفحات ویژه از 10/18 استیل ساخته شده اند. البته قیمت سینک در این مدل ها نیز بالاتر خواهد بود.

چرا عمق حوضه مهم است؟

عمق سینک از مهمترین عوامل در خرید سینک داخلی و همچنین سقف است که خانواده ها به آن اهمیت می دهند. ما همچنین به شما حق می دهیم که توجه زیادی به این ویژگی داشته باشید. هرچه سینک عمیق تر باشد ، ظرف های بیشتری را می توانید در سینک ظرف قرار دهید و یک تجربه استفاده بسیار مطبوع.

اما عمق حوضه استاندارد در بازار از 16 سانتی متر شروع می شود و به 24 سانتی متر می رسد. در زیر ، ما به شما درمورد انواع غرق شدن ها که عمق بیشتری در سینک دارند اطلاع خواهیم داد. پس تا آن زمان صبر کنید. اما بهتر است بدانید که هرچه حوضه عمیق تر باشد ، قیمت حوضه نیز بالاتر می رود.

دستشویی سینک ، جمع و جور و یا زیر موج؛ کدام یک را باید انتخاب کنید؟

بسته به فضای موجود در آشپزخانه و دکوراسیونی که در نظر دارید ، گزینه های بسیاری در مقابل شما قرار دارد. بسیاری از خانمها با طعم خوب علاقه مند به خرید یک سینک فشرده هستند زیرا دارای طراحی مدرن است و جلوه زیبایی به آن می بخشد. معمولاً برای نصب سینک داخلی ، کابینت طبق الگوی قبلی برش داده می شود.




:: موضوعات مرتبط: لوله کشی آب , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 29 تير 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');