چگونه گوگل برنامه های Windows را به Chromebooks می آورد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


Google با همکاری Parallels قصد دارد از برنامه های Windows در Chromebooks پشتیبانی کند ، اما شرکت چگونه می تواند به هدف خود برسد؟

Google می خواهد کاربران بتوانند در صورت نیاز به آنها از برنامه های Windows استفاده کنند. مدیر محصول Microsoft Chrome OS Cyrus اعلام کرد:

"شما امروز از جدیدترین فناوری ها استفاده می کنید ، اما گهگاهی می خواهید از VHS نیز استفاده کنید."

پشتیبانی سیستم عامل Chrome برای برنامه های Windows بسیاری از شرکت ها را به Chromebook تبدیل می کند. بازرگانان می توانند Chromebook های شرکتی را با "میز کار موازی" گروه بندی کنند و مدیران IT می توانند دسترسی آسان به آنها را برای کاربران فراهم کنند.

گوگل

Parallels Desktop یک نسخه کامل از ویندوز را اجرا می کند ، ویندوز را در کنار برنامه های Chrome و Android قرار می دهد. عقلانیت نیز توضیح داده شده است:

"در آینده انواع دیگری را معرفی خواهیم کرد که نیازی به اجرای یک دسک تاپ کامل ویندوز برای اجرای یک برنامه نیست. این برنامه تنها اجرا خواهد شد." ما می خواهیم یک تجربه کاربری یکپارچه را تا حد امکان ایجاد کنیم. "

به گفته مدیر محصول Chrome OS ، این شرکت به دلیل تجربه Parallels تصمیم گرفته است که با آن همکاری کند و این شرکت می داند که چگونه سیستم عامل را در یک سیستم عامل دیگر اجرا کند ، اگرچه گوگل با چنین موضوعاتی بیگانه نیست و به دلیل اندروید با چنین مفهومی است. آشنا

در حال حاضر ، گوگل و Parallels اطلاعاتی درباره زمان و قیمت این بسته منتشر نکرده اند ، اما علاوه بر هزینه Parallels ، شرکت ها برای اجرای برنامه ها باید مجوزهای ویندوز نیز داشته باشند. Google صفحه‌ای را برای برنامه خود راه‌اندازی کرده است که براساس آن ، شرکت‌ها برای دسترسی به این بسته ، به Chromebook های نسبتاً جدیدی احتیاج دارند ، اگرچه Google هنوز حداقل دستگاههای مورد نیاز را اعلام نکرده است.

با وجود موارد فوق ، طبق گفته Mistry ، این برنامه برای کاربران حرفه ای محدود خواهد شد ، بنابراین احتمالاً Chromebook هایی که بتوانند از آن پشتیبانی کنند ، مجهز به پردازنده Core i5 یا Core i7 و 8 گیگابایت رم هستند.




:: موضوعات مرتبط: بلاگ فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 12 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');