شارژر سریع شیائومی Mi 65W که مجهز به فناوری GaN است ، رونمایی شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


در اخبار این هفته ، شارژر سریع شیائومی Mi 65W با پشتیبانی از فناوری GaN فاش شد. جدیدترین شارژر سریع شیائومی گزینه خوبی و ارزان برای خریداران است زیرا 65 وات قدرت شارژ دارد و فقط با 29.99 یورو به فروش می رسد.

این شارژر سریع 65 واتی برای انجام این کار از فناوری Gallium Nitride (GaN) استفاده می کند و باعث می شود تا نسبت به سایر شارژرهای سریع بازار بسیار کوچکتر باشد. شارژرهای گلینیتراید (GaN) به دلیل مزایایی که نسبت به سیلیکون سنتی دارند ، محبوبیت بیشتری پیدا می کنند.

امثال Aukey و UGREEN قبلاً شارژرهای GaN خود را ارائه داده اند ، اما اکنون شیائومی در خطر است. شارژر سریع Mi 65W در اوایل هفته جاری در کنار سری Mi 10T و Mi Watch رونمایی شد که به نظر می رسد اندازه آنها تقریباً نیمی از سایر شارژرهای سریع فعلی است ، اما با این وجود می تواند در مدت 45 دقیقه مناسب Mi 10 Pro باشد. پوشیدن. حمل و نقل

شارژر شیائومی Mi 65W سریع است

شارژر سریع شیائومی Mi 65W همچنین از استانداردهای شارژ سریع از جمله USB Power Delivery 3.0 پشتیبانی می کند. این بدان معنی است که باید بتواند اکثر تلفن های هوشمند ، لپ تاپ ها و تبلت ها را به سرعت شارژ کند.

به عنوان مثال ، شیائومی ادعا می کند که این شارژر جدید می تواند آیفون 11 را 50 درصد سریعتر از شارژر تلفن همراه 5W اپل شارژ کند. به طور خاص ، این شارژر را می توان در سطوح زیر تولید کرد:

5.0 ولت / 3.0 آمپر - 15 وات
9.0 V / 3.0 A - 27 W
12.0 V / 3.0 A - 36 W
15.0 V / 3.0 A - 45 W
10.0V / 5.0A - 50W
20.0 V / 3.25 A - 65 W

بهترین ویژگی شارژر سریع شیائومی Mi 65W این است که تنها 29.99 یورو هزینه خواهد داشت که بسیار مقرون به صرفه است.

با این حال شیائومی هنوز تاریخ دقیق عرضه را اعلام نکرده است اما به نظر می رسد به زودی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.




:: موضوعات مرتبط: بلاگ فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 13 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');