گریل برقی چگونه کار می کند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


غذاهای کبابی با طعم خوشمزه ، عطر عالی و شکل ظاهری خاص در تمام دنیا خصوصاً در بین ما ایرانی ها بسیار محبوب هستند. اما امروزه ، از آنجا که فضای خانه های داخلی فضای محدود و بیشتری دارند ، کباب کردن مواد غذایی احتمال کمتری دارد.

به همین دلیل ، برای کسانی که نمی توانند لذت خوردن غذای کبابی را نادیده بگیرند ، خرید یک تابه گریل برقی پیشنهاد خوبی است. توری گریل برقی مدل و اندازه های مختلفی در بازار دارد و شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را انتخاب کنید.

گریل برقی چگونه کار می کند؟

در تابه های کباب برقی از کویل برای تولید گرما استفاده می شود و معمولاً از آلیاژ نیکل کروم به نام نیکروم ساخته می شوند. وقتی برق از این سیم پیچ عبور می کند ، به دلیل مقاومت در برابر جریان جریان ، گرما تولید می کند. اگرچه نام این دستگاه حاوی کلمه گریل است اما از دود ، شعله و احتراق اثری نیست. به همین دلیل برای فضاهای بسته مناسب است.

ظرف گریل برقی دارای یک ته شیاردار است ، که باعث می شود سس غذا در فضای بین شیارها قرار گیرد ، تبخیر شود و طعم خود را به غذای کبابی بدهد. علاوه بر این ، حفره ها نوارهای قهوه ای تیره روی گوشت ها و سایر مواد غذایی ایجاد می کنند و جلوه ای اشتها آور و کیفیت بهتری به آنها می دهند. اگرچه غذای تهیه شده در ظرف گریل برقی به طور کلی به اندازه غذای کبابی ذغال سنگ خوب نیست ، اما می تواند تا حدودی این نیاز را برآورده کند.

فراموش نکنید که از سرخ کن برقی فقط در خانه یا مناطقی که برق در آن وجود دارد می توان استفاده کرد. بنابراین ، اگر قصد دارید به یک پیک نیک بروید و یک مهمانی کبابی تهیه کنید ، پس بهتر است یک کوره ذغالی تهیه کنید!

نکاتی قبل از خرید تابه گریل برقی

قبل از خرید این سرخ کن ، ابتدا به نکات زیر توجه کنید و جنبه های مهم را در نظر بگیرید:
اندازه

اندازه این تابه قبل از هر چیز به تعداد افرادی که معمولاً و اغلب به آنها خدمت می کنید بستگی دارد. سپس باید به فضای آشپزخانه یا جایی که این سرخ کن برقی را قرار می دهید توجه کنید. ماهی تابه های 14 تا 16 اینچ می تواند همزمان به چهار نفر و ماهیتابه های 18 تا 20 اینچی برای شش نفر قابل استفاده باشد. البته سینک ظرفشویی هایی با سایزهای 30 تا 32 اینچ و بزرگتر نیز وجود دارد که مناسب بیشتر مهمانان خواهد بود.

مدل توری گریل برقی

توری گریل برقی به شکل های گرد ، مربع و مستطیل در دسترس است. می توانید شکل دلخواه خود را انتخاب کنید. در عکس می توانید یک سینی کوره مربع شکل را ببینید.

توری گریل برقی - تابه مربعی
مواد قابلمه کباب پز برقی

تابه های کباب برقی معمولاً از تمام فلزات یا ترکیبی از فلزات و موادی مانند پلاستیک سخت یا سیلیکون ساخته می شوند. این فلز به تابه اجازه می دهد تا بدون آسیب دیدن در برابر درجه حرارت بسیار بالا مقاومت کند. از پلاستیک و سیلیکون نیز برای جلوگیری از سوختگی دست استفاده می شود. ماهی تابه های کاملاً فلزی بهتر طبخ می شوند ، اما ماهی تابه هایی با اجزای پلاستیکی ایمن تر هستند.

هنگام خرید به سطح تابه توجه کنید. مواد رویه باید نچسب باشد. سطح سینک ظرفشویی نچسب معمولاً از چدن ، سرامیک و موارد مشابه ساخته می شود. سطوح نچسب به جدا شدن غذا از ماهیتابه کمک می کنند ، بنابراین شکل ظاهری خود را حفظ می کند و به راحتی تمیز می شود.

سایت شما

سینی گریل برقی باید در جایی از آشپزخانه یا بالکن نزدیک پریز برق قرار گیرد. اگر در نزدیکی پریز برق ندارید ، از کابل تلفن همراه استفاده کنید. منطقه ای را که قصد دارید در تابه قرار دهید اندازه بگیرید و سپس اقدام به خرید کنید.

مقدار گرما

این توری گریل برقی می تواند دمای بالا تا 450 درجه فارنهایت را فراهم کند. این مقدار گرما برای غذاهای غلیظ مانند استیک که به دمای پخت بالا نیاز دارند مناسب است. این ظروف باید گرما را در کل سطح ماهی تابه پخش کنند تا غذا به طور یکنواخت پخته شود.

ظرف گریل برقی - ماهی تابه با ترموستات و تنظیم دما

این ویژگی از مهمترین ویژگیهای قابلمه های گریل است. ظرف کباب برقی باید دارای درجه حرارت قابل تنظیم و ترموستات قابل جابجایی باشد. به خصوص اگر مبتدی باشید ، با ویژگی کنترل دما دیگر نگران سوختن غذا نخواهید بود.

استخرهای کباب پز در سطح قدرت مختلفی سرو می شوند. به طور معمول ، انرژی بیشتر قدرت پخت و پز و کارایی بیشتری را فراهم می کند. دامنه قدرت سینک از 1000 وات شروع می شود و تا بیش از 2000 وات در دسترس است. اگر معمولاً از استیک های ضخیم تر و استیک های ضخیم تر استفاده می کنید ، بهتر است ماهی تابه با توان بیش از 1500 وات خریداری کنید. اما اگر زیاد استیک ندارید و از تابه برای کباب کردن تنقلات و برشهای نازک گوشت استفاده می کنید ، تابه 1200 وات عالی است.

قدرت یک ظرف گریل برقی برای غذاهایی که می توان با این قدرت طبخ کرد
از 1000 تا کمتر از 1500 وات (مثلا 1200 وات) مناسب برای میان وعده ها و استیک های سبک
بیش از 1500 وات برای استیک و استیک ضخیم تر مناسب است

چراغ نشانگر

مدلی را پیدا کنید که دارای LED باشد. برای استفاده از ظرف گریل باید مدت زمان کوتاهی آن را روشن کنید تا به دمای مطلوب برسد و سپس غذا را در آن قرار دهید. یک چراغ نشانگر به شما می گوید ظرف آماده است. اگرچه این ویژگی لازم نیست ، اما برای مبتدیان بسیار مفید و به خصوص مفید است.

منبع: https://www.bbqqueens.com/best-indoor-grills-reviews/




:: موضوعات مرتبط: بلاگ فناوری , ,
:: برچسب‌ها: وسایل برقی ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 30 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');