منابع تعیین هدف از نظر تیلور


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


همه چیز خوب پیش می رود و شما در حال پیشرفت هستید.وقتی به دیوار انگیزشی برخورد کردید چگونه می توانید قاطعانه بمانید؟در اینجا سه ​​کلید وجود دارد که بدون توجه به هر چیزی انگیزه و عزم راسخ داشته باشید ، بنابراین می توانید از وقت خود به طور مناسب استفاده کنید: تعیین اهداف ، تنظیم دور "چرا" و تنظیم برنامه.

هدف داشتن یعنی چه

درست مثل این است که آدرس صحیح را در یک سیستم موقعیت یابی جهانی (GPS) تنظیم کنید.پاسخ به این س questionsالات به شما جزئیاتی در مورد چگونگی اندازه گیری پیشرفت می دهد و متوجه خواهید شد که همیشه در حال پیشروی هستید - به عنوان مثال ، در درآمد ، پوند از دست رفته ، ساعت پس انداز و غیره.

هدف داشتن در زندگی یعنی چه

باید کشیده شود و شما را به حد مجاز برساند اما هنوز هم می توان آن را بدست آورد. همچنین ، این هدف باید برای شما و / یا گروه مهم باشد.آیا به برنامه های جامع کوتاه مدت و بلند مدت من ارتباط دارد؟ آیا این هدف برای من و / یا دیگران تفاوت مثبتی ایجاد خواهد کرد؟ آیا این با "چرا" یا هدف و ارزشهای من مطابقت دارد؟مشتری ها وقتی گیر می افتند ، توقف می کنند یا برای رسیدن به زندگی دلخواه خود تلاش می کنند و وقتی می خواهند سرعت پیشرفت خود را بدست آورند یا نتایج سازگارتر از آنچه را که می گیرند ، چه در زندگی شخصی و شخصی داشته باشند ، به من مراجعه می کنند.

چند هدف داشتن

یکی از اولین چیزهایی که هر مشتری می پرسد این است: «به چه چیزی می چسبید؟به عنوان مثال ، من پاسخ های شخصی خود را به عنوان راهی برای درک روند کار ارائه داده ام.

کلیپ هدف داشتن

برخی از افراد اهداف و آرزوهای کوچک و قابل احترامی دارند ، اما برخی می خواهند جهان را بی ثبات کنند. این یکی از بزرگترین کشفیات بشر در تاریخ است. این اهداف باید مشخص ، مشخص و قابل اندازه گیری باشد.

داشتن هدف مشخص

اگر قصد رسیدن به اهداف خود را داشته باشیم ، اعتماد به نفس ما افزایش یافته و سریعتر پیشرفت خواهیم کرد.برای شروع ممکن است کمی شهامت لازم باشد ، اما اگر آن را بخواهیم می توان به بزرگترین اهداف ما دست یافت.

تعیین اهداف عملکردی

بیایید از خود بپرسیم که در هر منطقه کجا می خواهیم برویم و چگونه باید اهداف خود را برای رسیدن به آنها در طول پنج سال آینده تعیین کنیم.

منابع تعیین اهداف اموزشی

ابتدا باید بدانیم که از زندگی چه می خواهیم و به کجا می خواهیم برسیم. پاسخ های این مرحله می تواند بسیار کلی باشد ، مانند "من می خواهم یک زندگی شاد داشته باشم".

چگونه تعیین هدف کنیم

در مورد کارآفرینی ، به محض رسیدن به اهداف اصلی خود ، مانند شرکت در کلاس علوم کتابخانه و یافتن مکان مناسب ، می توانیم اهداف جدیدی تعیین کنیم ، برای وام درخواست کنیم و مجوز کسب و کار جدید را دریافت کنیم. فقط زمانی که تجارت ما روی غلتک افتاد می توان یک شعبه دوم را افتتاح کرد.این "چرا" می تواند برای اهداف خاصی در هر زمینه از زندگی شما صدق کند.

تعیین اهداف روابط عمومی

هیچ ارتباطی با مراکز محرک در اعماق مغز او وجود نخواهد داشت - منطقه ای که وی را تحریک به عمل می کند.

روش تعیین هدف در زندگی

این کلید یادگیری تعریف است زیرا وقت شما را به روشی معنادار و معنی دار هدایت می کند و به حداکثر می رساند که به هر کاری که انجام می دهید ارتباط داشته باشد. با اطمینان از قرار گرفتن وظایف در تقویم ، می توانید این کار را با موفقیت انجام دهید.تقویم شما جایی است که به مهمترین دارایی خود - زمان - برای مهمترین اولویت خود پایبند هستید.

تعیین هدف نی نی سایت

A.هیچ زمان و شرایط کاملی وجود ندارد.

کلیپ تعیین هدف

این راهنمای رایگان را که شامل مراحل عملی برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت است ، از دست ندهید. اکثر مردم درک درستی از هدف دارند ، مانند "ایجاد تجارت من" ، "برقراری رابطه بهتر با همسرم" یا "داشتن سلامتی و تناسب اندام خوب".پاسخ معمولی یک پاسخ سطحی عمومی است و هیچ وابستگی عاطفی عمیقی به انگیزه و هدف اصلی آنها ندارد. برخی می دانند كه چگونه این كار را انجام دهند.هنگام تعیین هدف ، باید پاسخ این س questionsالات را بدانیم: چه زمانی؟ چی؟ جایی که؟ سازمان بهداشت جهانی؟ چرا؟ برای هر هدف کوچکی که تعیین می کنیم ، باید بدانیم که چرا آن را انتخاب می کنیم و چگونه به ما در رسیدن به اهدافمان کمک می کند.

مراحل تعیین هدف

اهداف غیر منطقی نیستند ، ممکن است ضرب الاجل غیر منطقی باشد.برای راه اندازی مشاغل شخصی خود ، یک هدف کوتاه مدت تعیین کردیم: پیوستن به گروه کتابداران. شما باید آن را پیدا کنید و با بهبود این مهارت موقعیت خود را بهبود ببخشید.

تعیین اهداف بازاریابی

مهارتی را که به شما کمک می کند تا از طریق بهبود مستمر و نمره بالا به مهمترین هدف خود برسید ، نام ببرید. رesسا ، همکاران و زیردستان را در این لیست قرار دهید. مردان موفق شبکه گسترده ای از مردان دیگر را ایجاد می کنند که از آنها کمک می گیرند و بالعکس.

جدول تعیین اهداف

ما باید بین یک یا دو هدف کوچک و یک اولویت مهم در زندگی خود یکی را انتخاب کنیم. یک سفر هزار مایلی با یک قدم آغاز می شود. بنابراین باید بدانیم که چگونه اهداف را تعیین کنیم و آنها را اولویت بندی کنیم. بهتر است به خوردن غذای سالم ادامه دهید ، زیرا علاوه بر اینکه برای سلامتی ما مفید است ، به هدف ما نیز کمک می کند.

تعیین اهداف سازمان

اگر می خواهیم کتابخانه خودمان را راه اندازی کنیم ، باید قبل از خرید کتاب و لوازم مورد نیاز خود مجوز بگیریم و با وام ها راحت باشیم. اما ابتدا باید راه های پیشرفت در زندگی را به خوبی بیاموزیم. به عنوان مثال ، وقتی برای یک بازی بزرگ آماده می شویم ، اگر دوستی داشته باشیم که مرتباً او را می بینیم و با او بازی می کنیم ، می توانیم پیشرفت خود را به خوبی بسنجیم.ثبت پیشرفت تجاری ممکن است کمی دشوار باشد ، اما ما می توانیم اهداف اصلی و فرعی خود را بنویسیم و سپس برخی از آنها را با دقت مشخص کنیم و تعیین کنیم که برای پیگیری پیشرفت خود چه زمانی از این اهداف را اجرا کنیم.

تعیین اهداف شخصی

تعریف او از "چرا" "هدف یا علت - تنها انگیزه برای عمل" است. دانستن "چرا" خود کلیدی برای ارتباط با مراکز تحریک عمیق در ذهن شما است که عمل را القا می کنند. چرا شما را وادار می کند با هدف خود ارتباط برقرار کنید.




:: موضوعات مرتبط: رشد شخصی و مالی , ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : شنبه 6 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');