آیا محصولات پوشیدنی برای سلامتی مضر هستند؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


سازمان بهداشت جهانی تابش الکترومغناطیسی را به عنوان ماده سرطان زای احتمالی طبقه بندی می کند.محصولات Fitbit مجهز به فناوری بلوتوث کم انرژی هستند که نسبت به بلوتوث های کلاسیک انرژی کمتری مصرف می کنند و برای کار به انرژی بسیار کمی در مقایسه با تلفن های همراه نیاز دارند.

گلیوماس ، نوعی غده مغزی ، معمولاً از هر 1000 نفر فقط 3 نفر اتفاق می افتد و اگر این افراد به تلفن های همراه اعتیاد داشته باشند ، احتمال ابتلا به غده آنها کمتر از یک درصد است.تلفن های همراه و لپ تاپ ها باید آزمایش های سخت SAR را پشت سر بگذارند زیرا در سطوح بالاتر کار می کنند. 20 سال پیش صحبت از تابش صفحه های رایانه و حتی زودتر از آن ، درباره امواج رادیویی بود.

مضرات مچ بند برای سلامتی بدن انسان

کارشناسان هر دو شرکت ساعت های هوشمند را محصولی می دانند که می توانند اعلان های شما را با سرعت بیشتری نسبت به صفحه موبایل نمایش دهند.باید گفت که آنها موفق شدند و اکنون برای شما بسیار آسان تر است که بفهمید کدام پیام برای شما ارسال شده است ، اما این بهانه ای برای خرید ساعت هوشمند نیست و اگر این محصولات را خریداری کنیم ، باید بتوانیم از آنها استفاده کنیم خیلی بیشتر.بسیاری از افراد بر این باورند كه محصولات پوشیدنی مانند بسیاری از روش های دارویی علاوه بر اینكه به بهبود كیفیت زندگی كمك می كنند ، بر سلامتی شخصی نیز تأثیرات منفی دارند.

مضرات مچ بند هوشمند برای سلامتی بدن انسان

متعلق استفناوری پوشیدنی امسال یکی از پایه های اصلی بازار بوده است. اما آیا SAR کم ایمنی فناوری پوشیدنی را تضمین می کند؟ برخی از محققان تردید دارند.

معایب مچ بند هوشمند a1

به گفته جوئل مسکوویتز ، مدیر مرکز خانواده و سلامت جامعه در دانشگاه برکلی ، استاندارد SAR به خودی خود یک استاندارد گیج کننده است زیرا در درجه اول برای محافظت در برابر اثرات حاد گرمایشی از اشعه مایکروویو طراحی شده است. وسیله ای بسیار جذاب برای کودکان و نوجوانان با طراحی ها و قیمت های متنوع ، کودکان از دریافت هدایای گران قیمت از والدین خود بسیار خوشحال خواهند شد.استانداردهای قدیمی مشکلی برای مصرف کنندگان است که به دنبال راهنمایی از متخصصان بهداشت هستند زیرا بسیاری از افراد در جامعه پزشکی از خطرات احتمالی پرتوی مایکروویو برای سلامتی اطلاع ندارند.

مشکل اسمارت واچ سامسونگ

استفاده از این دستگاه ها اندازه می تواند باشد. اما صحت این نظریه ها هنوز به طور کامل اثبات نشده است.تاکنون هیچ ارتباط علمی بین تابش الکترومغناطیسی ساطع شده از دستگاههای بی سیم روزمره و سرطان زایی آن کشف نشده است. این حساسیت ها در انسان شایع است و هیچ ارتباطی با فناوری ندارد.

عوارض ساعت مچی هوشمند

ثابت نشده است که آیا امواج اطراف ما برای بدن بسیار مضر هستند یا خیر.مدتی پیش ، اپل یک به روزرسانی جامع را منتشر کرد که سرعت باز شدن برنامه های شخص ثالث را بسیار بالا برد.قرار گرفتن در معرض اشعه تلفن همراه کودک می تواند باعث رفتارهایی مانند بیش فعالی ، ضعف حافظه و اختلال نقص توجه در دوران کودکی شود. وسایلی که علاوه بر نشان دادن زمان ، به عنوان جواهرات مد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و می توان شخصیت صاحب آنها را حدس زد!

عوارض مچ بند هوشمند برای بدن

اما شاید درست یا نادرست بودن این ادعا برای آنها مهم نباشد.در واقع ، ما فقط خودمان را باور می کنیم که ایمن بودن رانندگی با عینک گوگل ایمن است. با خرید یک ساعت برای کودکان خود از سنین پایین ، می توانید زمان و مدیریت صحیح را به آنها بیاموزید تا با گذشت زمان آنها یاد بگیرند که همه کارها را به موقع و به موقع انجام دهند. اگر کاربر از تلفن همراه ، رایانه لوحی یا رایانه شخصی استفاده می کند ، اثر تجمعی بر نگرانی ها می افزاید.

عوارض ساعت هوشمند برای بدن

می توان گفت که این دستگاه های هوشمند به دلیل عملکردهایی مانند مغناطیس الکترومغناطیسی یا IRM ممکن است طیف وسیعی از تابش مانند امواج رادیویی ، اشعه ایکس یا نور مرئی را منتشر کنند.با این حال ، برخی از کارشناسان ، مانند هیو تیلور از دانشکده پزشکی دانشگاه ییل ، معتقدند که با وجود آزاد شدن سطح انرژی پایین تر از فناوری پوشیدنی در مقایسه با تلفن های هوشمند ، برخی از افراد هنوز هم باید خود را آسیب پذیر بدانند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چرا خرید ساعت هوشمند برای کودک شما کار درستی نیست. در مرحله بعدی نقش تبلت ظاهر می شود زیرا هیچ کس نمی خواهد این محصول را از دست بدهد یا چند بار به تبلت خود مالک نشود. به گفته تیلور ، استفاده از یک فناوری پوشیدنی با تلفن هوشمند یا تبلت می تواند "اثر تجمعی" داشته باشد. اگرچه این محصول ویژگی های جالبی دارد اما اگر به نوعی آن را از دست بدهید ، بعید است پس از چند روز آن را از دست بدهید.

مشکل مچ بند هوشمند

خطرات استفاده از فناوری های پوشیدنی برای سلامتی بسیار زیاد است ، زیرا هنگام استفاده از رایانه در سیستم عصبی انسان اعتیاد آور است.مطالعه دیگر در مجله پزشکی بریتانیا با توجه به تعداد مشترکین تلفن همراه و متوسط تماس ها به این نتیجه رسید که استفاده از این دستگاه خطر ابتلا به تومورهای بدخیم مغزی را افزایش نمی دهد! واضح است که ساعات مکالمه و میزان آلودگی فرد باید اندازه گیری شود و این تحقیق و نتایج آن رد می شود. می توان گفت این نظر قابل تأیید و رد است.

عوارض اسمارت واچ

اما سازمان بهداشت جهانی اثرات الکترومغناطیسی را بعنوان ماده سرطان زای احتمالی شناسایی کرده است. گرفته شده. حقیقت این است که پس از مدتی ، این محصول به بخشی خنثی از زندگی دیجیتالی شما تبدیل می شود که به آن عادت خواهید کرد. هر روز اخبار سرقت تلفن های همراه را در خیابان های شهر می شنویم.اما اگر یک روز در میانه راه برای رسیدن به کار متوجه شوید که آن را در خانه رها کرده اید ، دیگر بر نخواهید آمد تا Apple Watch خود را تحویل بگیرید و سپس به کار خود برگردید.

آیا اسمارت واچ ارزش خریدن دارند ؟

اما با گذشت زمان ، فهمیدیم که این تابش ها تأثیر بسیار کمی بر روی چشم ، بدن و مغز انسان دارند. در واقع ، در حال حاضر آنها باید با یک تلفن هوشمند جفت شوند تا عملکردی خارج از نمایش زمان داشته باشند. بروز تومورهای سرطانی مغز را سه برابر می کند. در این حالت دیگر نیازی به سیم کارت در ساعت هوشمند نیست.

آیا محصولات پوشیدنی برای سلامتی مضر هستند؟

محققان همچنین به طور فزاینده ای در مورد وجود باتری های قدرتمند در نزدیکی بدن انسان برای مدت زمان طولانی نگران هستند. در حالی که این محصول می تواند تمرینات شما را به روشی تقریباً حرفه ای ردیابی کند ، می توان گفت که حرکات بدنی کاربر را کاملاً دنبال می کند.همچنین می توان گفت ساعت های هوشمند تأثیر بسیار کمی بر روی پوست و مغز انسان دارند.

معایب مچ بند هوشمند

هنگام مکالمه با تلفن همراه ، این دستگاه تنها چند سانتی متر از مغز ما فاصله دارد. به همین دلیل ، هنگام برقراری تماس توصیه می کنیم از ابزارهای هندزفری استفاده کنید.به همین دلیل ، شرکت های بزرگی مانند سامسونگ-اپل و همچنین شرکت های دیگری مانند شیائومی که ساعت های هوشمند تولید می کنند ، دیگر نمی توانند سیم کارت را در ساعت های هوشمند خود نصب کنند.اگر پاسخ کوتاه است ، می توانید یک پاسخ کوتاه به پیام دریافتی ارسال کنید.

معایب ساعت هوشمند

اما اگر می خواهید ساعت هوشمندی که در دست خود دارید از ویژگی های سیم کارت و تثبیت کننده Wi-Fi برخوردار باشد ، به دلیل تأثیر بسیار کم آن می توانید آن را خریداری کنید. س isال این است که ، این تحقیق چه راه حلی برای طرفداران تبلت اپل که مشتاقانه منتظر انتشار ساعت آن هستند و همچنین علاقه مندان به گوگل و ویندوز برای خرید ساعت های هوشمند ارائه می دهد؟
معایب اسمارت واچ سامسونگ

زیرا سطح انرژی آنها از انرژی بالاتر است. شرکت های بزرگ دنیای فناوری نیز با تولید این محصولات و افزایش تبلیغات سلامتی سعی در فروش خود دارند. همین کار پرداخت شما را غیرفعال می کند.

معایب مچ بند شیائومی

فناوری یک اصل جدایی ناپذیر از زندگی امروزی است و فقط باید با احتیاط استفاده شود و کارشناسان معتقدند که کودکان باید از تلفن های همراه و ابزارهای رایانه ای نزدیک به بدن مانند ساعت های هوشمند تا حد ممکن کم استفاده کنند.مشکل از این واقعیت شروع می شود که سال گذشته ، زمانی که اپل ساعت هوشمند خود را معرفی کرد ، می توانستید همین ویژگی ها را در بررسی ها مشاهده کرده و همین مسائل را مشاهده کنید.




:: موضوعات مرتبط: ساعت , ,
:: برچسب‌ها: ساعت هوشمند,مشکلات ساعت هوشمند ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : پنج شنبه 11 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');