ولرهای Pure Loop و کیس های Pure Base 500DX بسیار صحبت می کنند


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


وقتی به دنبال متخصصان محاسبات بی صدا هستید ، منطقی است که به دنبال نامی مانند "ساکت باشید!" باشید. بیش از 20 سال است که این تولید کننده منبع تغذیه ، کولر ، پنکه و کیس رایانه مستقر در آلمان در حال پالایش فناوری و مهندسی مورد نیاز برای ساکت کردن سخت افزار کامپیوتر بدون آسیب رساندن به عملکرد است.

در حالی که آنها در اروپا به خوبی شناخته شده اند ، ساکت باشید! مارکی است که هنوز هم برای بسیاری از خریداران آمریکای شمالی جدید است. اما آنها برندی هستند که ارزش شناختن آنها را دارد ، به خصوص که همچنان خط تولید خود را به روز می کنند و گسترش می دهند. در اینجا برخی از ویژگی های اصلی ارائه شده توسط استادان سکوت آلمانی ارائه شده است.

کولرهای آبی all-in-one Pure Loop با سکوت از اندازه های مختلف تا 120 میلی متر در طیفی از اندازه ها در دسترس هستند - و دارای ویژگی های خاص مهندسی شده با عملکرد بی صدا هستند.

یک نمونه از این مهندسی بی صدا این واقعیت است که هر کولر خنک کننده Pure Loop دارای یک پمپ مخصوص "دو برابر جدا شده" است که در امتداد خطوط انتقال مایع قرار گرفته است ، و مستقیماً به رادیاتور یا قسمت پوشش پردازنده کولر برخورد نمی کند - طرحی که لرزش را به حداقل می رساند و سر و صدا.

این خنک کننده ها همچنین از فن های "Pure Wings 2" بی صدا هستند که هرکدام دارای 9 پره بهینه سازی جریان هوا برای کاهش تلاطم و یاطاقان تفنگ با طول عمر بالا هستند تا اطمینان حاصل شود که طرفداران شما سالها به همین ترتیب کار می کنند.

همانطور که طرفداران مستقل صدا ساکت هستند ، Pure Wings 2 را با حداکثر سرعت 19.2 دسی بل تبلیغ می کنند - در حالی که برای برخی دیگر از طرفداران با همان اندازه ثبت سطح سر و صدا در اواسط دهه 20 تا تمام دهه 30 بالا است.

مدل های Pure Wings 2 در کولرهای Pure Loop مدل های تخصصی هستند که می توانند حداکثر سرعت بالاتری داشته باشند ، بنابراین به طور بالقوه می توانند کمی بلندتر شوند - اما همانطور که بررسی های آنلاین و پوشش فیلم نشان می دهد ، محصولات ساکت و آرام به طور مداوم از پایین ترین هستند - گزینه های حجم در بازار.

منابع تغذیه

به همین ترتیب فن پیشرفته نیز بخشی از منابع برق ساکت است. قدرتمند Dark Power Pro 12 که در اینجا دیده می شود از طراحی فن پیشرفته تری نیز بهره می برد ، مدل Silent Wings's bêdeng است و کارآمدترین PSU ساکت است که تاکنون تولید شده است. Dark Power Pro 12 دارای یک قاب آلومینیومی است و یک واحد 80 Plus تیتانیوم ، تا 1500 وات - کاملاً قادر به تأمین انرژی تولید یک هیولای تولید محتوای چند GPU از یک سیستم است - بنابراین صادقانه بگویم که این برای سیستم عامل بیش از حد خواهد بود کاربر رایانه شخصی اما بسته به نیازهای خاص شما ، از SFX Power کم حجم گرفته تا Straight Power 11 ممتاز ، انواع مختلفی از منبع تغذیه در دسترس است.

Dark Power Pro 12 با راندمان حداکثر 94.9٪ کار می کند و از دستورالعمل های Energy Star 7.0 برخوردار است. قاب PSU دارای یک فن قیف شکل است که برای جریان هوای بالا طراحی شده است ، که امکان خنک شدن بهتر در سرعت پایین فن را فراهم می کند - در کل ویژگی اصلی برای عملکرد بی صدا PSU همچنین دارای کنترل کامل دیجیتال ، یک کلید اورکلاکینگ است که به شما امکان می دهد بین عملیات چند ریل و عملکرد تک ریل با عملکرد بالا و خازن های ژاپنی با کیفیت عالی تا 105 درجه سانتیگراد را انتخاب کنید.

محکم ، قابل اعتماد ، عملکرد بالا و البته بی صدا. چه چیزی دوست ندارد؟

موارد PC

کولرها و منبع تغذیه در پس زمینه ساخت کامپیوتر شما محو می شوند - اما ساکت باشید! همچنین مواردی را ایجاد می کند که می تواند ستاره نمایش باشد. و در حالی که بسیاری از اولین طراحی های موردی آنها بر روی عایق صدا متمرکز بوده است تا سر و صدای بیشتری از کامپیوتر شما در امان بماند ، مدل های جدیدتری مانند گزینه های Pure Base 500DX که در اینجا دیده می شود جریان هوا را افزایش می دهند و مش بیشتری را در طرح های خود قرار می دهند - در عین حال به نظر شیک مثل همیشه.

این کیف ATX با سه فن Pure Wings 2 140 میلی متری از پیش نصب شده ارائه می شود ، به اندازه کافی بزرگ است که می تواند رادیاتورها را تا 360 میلی متر جا دهد و دارای نورپردازی RGB قابل آدرس دهی است. از آنجایی که اجزایی مانند کارت های گرافیک بزرگتر شده و گرمای بیشتری تولید می کنند ، خوب است که موارد خنک و گسترده جریان هوا مانند 500DX ساکت و آرام باشد - بنابراین می توانید به گونه ای بسازید که عملکرد بالایی داشته باشد و حجم سیستم خود را تحت کنترل داشته باشد.

بنابراین ، چرا عملیات ساکت چنین معامله بزرگی است؟ اگر هنگام استفاده از رایانه شخصی خود همیشه از هدفون استفاده می کنید ، شاید سر و صدای کم برای شما اولویت زیادی نداشته باشد - و این اشکالی ندارد. اما اگر دوست دارید از بلندگوها به جای هدفون استفاده کنید ، اگر رایانه شخصی خود را برای تولید محتوا روشن نگه دارید یا کسی دیگری را در اتاق خود با سیستم خود داشته باشید که نمی خواهد صدای موتور جت را تحمل کند در طول روز ، یک رایانه شخصی که تا حد ممکن بی صدا کار می کند می تواند یکی از موارد ضروری باشد.

اما حتی اگر به اندازه شرکتی که خود را "ساکت باش" وسواس چندانی در قطعات کم صدا ندارید ، در مورد اجزای سازنده آنها هنوز چیزهای زیادی را می توان دوست داشت. چون ساکت باش می داند که سازندگان رایانه های شخصی ابتدا به عملکرد اهمیت می دهند و اگر محصولی بی صدا کار کند اما کار اصلی خود را به خوبی انجام ندهد ، چه فایده ای دارد؟




:: موضوعات مرتبط: بلاگ فناوری , ,
:: برچسب‌ها: کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : شنبه 20 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');