رضایت مشتری اهداف وب سایت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


اگر وب سایت شما نقش پشتیبانی را برای مشتریان فعلی شما فراهم می کند ، پس بهبود رضایت مشتری از طریق تجربه و خدمات بهتر کاربر ، همراه با کاهش زمان لازم برای انجام برخی کارها ، ممکن است اهداف خوبی برای رضایت مشتری برای وب سایت شما باشد:

رضایت مشتری را بهبود ببخشید

اندازه گیری رضایت مشتری آنلاین مشکلی دشوار است اما اگر هدف وب سایت شما بهبود رضایت مشتری از طریق تجربه کاربر است ، باید تحقیق کیفی را در قالب نظرسنجی از مشتریان خود قبل و بعد از طراحی مجدد بررسی کنید. این نوع اهداف برای وب سایت هایی که عملکرد پشتیبانی مشتریان فعلی (SaaS و حساب های آنلاین مشتری) ، اعضا (پورتال های عضو) ، بیماران (خدمات درمانی) و غیره را ارائه می دهند ایده آل است. به عنوان مثال: بیماران پزشکی از گذراندن وقت در بیمارستان لذت نمی برند وب سایت ها آنها می خواهند هنگام قرار ملاقات ها ، دسترسی به نتایج آزمون یا پرداخت قبض قبل از ادامه کار ، در داخل و خارج باشند. سهولت استفاده بسیار حیاتی است و بنابراین مصاحبه / نظرسنجی از بیماران (در این مورد) قبل و بعد از طراحی مجدد وب سایت برای تعیین نیاز آنها و اینکه آیا وب سایت جدید تجربه بهتری را ارائه می دهد ، مهم است.

زمان انجام کار را کاهش دهید

مشابه هدف قبلی ، یک روش کمی بیشتر برای اندازه گیری رضایت مشتری ، بررسی زمان لازم برای انجام برخی کارها در وب سایت است. بگذریم ، کسی دوست ندارد وقت خود را تلف کند. در ادامه مثال قبلی ، یک بیمار پزشکی که می تواند زمان کمتری را در وب سایت بیمارستان بگذارد ، قرار ملاقات ها و پرداخت قبض ها بگذارد ، به احتمال زیاد تجربه کاربری بهتری را گزارش می کند. بنابراین منطقی است که هرچه برای انجام این کار زمان کمتری صرف شود ، مشتریان شما خوشبخت تر می شوند. اگر وب سایت شما عملکرد خاصی دارد که کاربران شما بسیار به آن دسترسی دارند (ویژگی خاصی ، دسترسی به اطلاعات ، ثبت نام ، پرداخت قبض و غیره) ، می توانید هدفی را برای کاهش زمان انجام این عمل تعیین کنید. سپس می توانید با استفاده از ابزارها یا رویدادهای مختلف تست قابلیت استفاده در Google Analytics ، زمان لازم را اندازه بگیرید.

اهداف مدیر وب سایت / محتوا

مدیران وب سایت و مشارکت کنندگان محتوا معمولاً اولین خط دفاعی وب سایت شرکت شما هستند. آنها معمولاً وظیفه نگهداری را بر عهده دارند: مدیریت عملکردها و به روز نگه داشتن مطالب. آنها برای انجام وظیفه خود به سیستم های مدیریت محتوا (CMS) و سایر ابزارهای مدیریت وب سایت متکی هستند. اکثر آنها با تعیین اهداف زیر برای طراحی مجدد موافقت می کنند:
9. بهبود رضایت مدیر سایت / محتوای مشارکت کننده

مشابه بهبود رضایت مشتریان ، مسئولان وب سایت و همکاران محتوای شما نیز باید خوشحال باشند. آنها باید تمام ابزارهای لازم برای انجام کار خود را به طور موثر و کارآمد داشته باشند. اگر آنها کار زائد یا تکراری انجام می دهند ، به راه حل های متکی اعتماد کنند یا قادر به انجام به روزرسانی وب سایت ها نیستند ، بهبود رضایت آنها باید یک هدف باشد. قبل و بعد از طراحی مجدد وب سایت باید با آنها مصاحبه / بررسی شود تا نیاز آنها مشخص شود و اینکه آیا وب سایت جدید تجربه بهتری را ارائه می دهد.

10. زمان انجام کار را کاهش دهید

درست مانند کاهش زمان صرف شده برای کارها توسط مشتریان ، شما می توانید از همان روش کیفی برای اندازه گیری زمان لازم برای انجام برخی از کارهای مدیریتی یا به روزرسانی محتوا توسط مدیران وب یا همکاران استفاده کنید. صرفه جویی در وقت آنها مستقیماً منجر به کاهش هزینه های سازمان می شود. با استفاده از ابزارها یا رویدادهای تست قابلیت استفاده در Google Analytics می توانید مدت زمان انجام این کارها را اندازه بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: بازاریابی , سئو , دیجیتال مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : سه شنبه 31 فروردين 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');