راهنمای پیشرفته برای سئوی محلی سال 2021


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خدمات لوله بازکنی و آدرس lolehservice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


سئو محلی به مکان های فیزیکی فردی مشاغل کمک می کند تا در سطح محلی با یکدیگر رقابت کنند ، حتی اگر صدها یا هزاران مکان داشته باشید.

مانند سئوی سنتی ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابتی برای ایجاد یک استراتژی محلی محکم در مورد SEO ضروری است.
برای اطمینان از سازگاری بین Google My Business ، Bing Places ، Google Maps و Apple Maps ، نقل قول ها را کنترل و بهینه کنید.
سئو محلی به دریافت بررسی ، ایجاد روابط محلی و ایجاد محتوای محلی به صورت مقیاس پذیر متکی است.

بگذارید بگوییم شما یک هتل زنجیره ای چند ملیتی مانند ماریوت هستید که بیش از 7000 مکان در سراسر جهان دارد. هر کدام از آنها موقعیت جغرافیایی خاصی را ارائه می دهند - نه فقط یک شهر خاص. (حتی در یک شهر کوچک مانند تولسا هنوز بیش از ده هتل ماریوت وجود دارد.) وقتی صحبت از سئو محلی می شود ، ما در مورد کد پستی خاص صحبت می کنیم.

اجازه ندهید کلمه "محلی" شما را فریب دهد. با توجه به اینکه 46٪ از کل جستجوهای انجام شده در گوگل محلی است ، فرصت SEO ROI بسیار زیاد است! بنابراین ، برای کمک به درک هرج و مرج ، این راهنمای محلی جستجوگرها را گردآوری کرده ایم!
سئو محلی چیست؟

بهینه سازی موتور جستجوی محلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال است که به مشتریان کمک می کند تا از طریق نتایج ارگانیک Google مکانهای آجر و ملات را پیدا کنند.

سئو محلی فقط برای مشاغل کوچک مانند لوله کش یا برق نیست. مشاغل ملی و چند ملیتی با ده ها هزار کارمند مانند هتل ها ، رستوران ها ، فروشگاه های خرده فروشی ، آژانس های املاک و مستغلات و شرکت های خدمات مالی نیز به ترافیک پا نیاز دارند.

به این فکر کنید: وقتی کسی در دالاس ، تگزاس ، جستجوی Google برای "مشاور مالی در دالاس" را انجام می دهد ، گزینه های محلی زیادی به او ارائه می شود. فعالیت های محلی جستجوگرها به شما کمک می کند تا در صفحه یک ظاهر شوید.

سیگنالهایی که بر SEO محلی تأثیر می گذارند شامل محتوای محلی ، پیوندها ، نقل قول ها و بررسی های آنلاین هستند.

برای سئو سنتی ، E-A-T (تخصص ، اقتدار ، اعتماد) بر خانه نظارت می کند. به صورت محلی ، مهمترین عواملی که در رتبه بندی به طور محلی تأثیر می گذارند عبارتند از:

مجاورت: چقدر تجارت شما با جستجوگر نزدیک است
ارتباط: چقدر محصولات یا خدمات شما نیاز جستجوگر را برآورده می کنند
برجسته بودن: حضور کسب و کار شما در سایت های نقل قول و میزان بررسی هایی که انجام داده است




:: موضوعات مرتبط: دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی , ,
:: برچسب‌ها: سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : reza
ت : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');